loading...

ساخت و فروش كانكس پيش ساخته در ايران

توليد، ساخت و فروش انواع كانكس و ساختمان پيش ساخته در ايران

بازدید : 106
يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 زمان : 15:11

امروزه فناوری طراحی، ساخت و نصب کمپ مسکونی پیش ساخته به عنوان یکی از روش های نوین حوزه صنعت ساختمان و عمران، همچنین بکارگیری مصالح و تجهیزات نوین، دارای مزایایی است که باعث شده است استفاده از روش های سنتی ساخت و ساز و در بسیاری از موقعیت‌ها اجرای ساختمان های مسکونی سنتی کمرنگ تر از قبل باشد.

کمپ مسکونی پیش ساخته، چیدمانی خاص از کانکس های مسکونی پیش ساخته متعدد به همراه امکانات ضروری برای سکونت افراد می‌باشد. کمپ های مسکونی از بخش‌ها، زیربخش‌ها و واحدهای متعدد (همسان و غیرهمسان) تشکیل یافته اند.

طراحی کمپ پیش ساخته به گونه‌ای است که امکان گسترش سازه از هر طرف وجود دارد. یکپارچگی قطعات، استحکام سازه در برابر زلزله تا حد قابل قبولی تضمین نموده و همچنین باعث عدم نفوذ آب و گرد و خاک و … خواهد شد. قابلیت جابجایی پذیری، امکان نصب در هر شرایط آب و هوایی، ساخت و نصب سریع، کاهش اتلاف انرژی سازه، هزینه نگهداری بسیار پایین و … از مزایای ویژه‌ای است که کمپ های پیش ساخته (پانلی) در مقایسه با ساختمان های سنتی از آنها برخوردارند. در ادامه این مطلب لیستی از مزایا و برتری های کمپ های پیش ساخته (به ویژه از نوع ساندویچ پانل) نسبت به ساختمان های سنتی را همراه با توضیحات کامل آورده ایم که شما را به مطالعه آنها دعوت خواهیم نمود:

قابلیت حمل و نقل و جابجایی پذیری کمپ مسکونی

کانکس های پیش ساخته به عنوان اجزا/واحدهای تشکیل دهنده یک کمپ کانکسی، سازه هایی قابل حمل و نقل و جابجایی پذیرند؛ از این رو یک کمپ پیش ساخته نیز از این قابلیت برخوردار خواهد بود؛ این در حالی است که ساختمان های سنتی ثابت بوده و امکان جابجایی و حمل و نقل آسان را ندارند.

قابلیت جابجایی پذیری کمپ های پیش ساخته می تواند به لحاظ اقتصادی و بهینه بودن ساخت و ساز نیز مفید باشد. برای مثال موقعیتی را در نظر بگیرید که یک کمپ پیش ساخته برای استفاده ضروری تر یا بحرانی تر از آن، این امکان را دارد که به یک مکان جدید انتقال یابد؛ این امر، از نظر اقتصادی می تواند بسیار مقرون به صرفه واقع شده و هزینه‌ها، زمان، اتلاف انرژی و … را به میزان بسیار زیادی کاهش دهد.

پایداری و مقاوم بودن کمپ مسکونی در برابر زلزله

طراحی حرفه‌ای و بر مبنای اصول مهندسی، همچنین یکپارچگی قطعات و اجزای سازه باعث می شود که کمپ مسکونی (متشکل از کانکس های مسکونی) در برابر بلایای طبیعی به ویژه زلزله تا حد قابل قبولی مقاوم باشد. در واقع کمپ های پیش ساخته سازه هایی ضد زلزله می باشند که پایداری و مقاومت ساختمان را در برابر زلزله تضمین می نمایند. از این رو، این نوع سازه ها، البته با توجه به نوع طراحی، شرایط اقلیمی، مصالح و متریال های مورد استفاده و … عمر طولانی دارند.

از طرفی یکی از نقاط ضعف ساختمان های سنتی، عدم مقاومت و پایداری در برابر بلایای طبیعی (به ویژه زلزله) است که امروزه بسیار شاهد این واقعیت اجتناب ناپذیر می باشیم. بنابراین ساختمان های سنتی هرچند هم که در برابر زلزله مقاوم سازی شوند، باز هم به مرور زمان در برابر آن آسیب پذیر خواهند بود و امکان بازسازی و تعمیرات این گونه ساختمان ها نیز شرایط خاص و استثنایی را می طلبد؛ همانطور که اشاره شد، امروزه به لطف فناوری سازه های پیش ساخته این مشکل تا حد قابل قبولی برطرف شده است.

قابلیت اجرای هر نوع پلان و توسعه پذیری آسان

ساختمان های پیش ساخته، به لحاظ طراحی، نصب و اجرا، تقسیم بندی دلخواه فضای ساختمانی، همچنین ایجاد تغییرات و بازسازی و … سازه هایی بسیار انعطاف پذیرند؛ از این رو، این گونه از سازه ها، قابلیت و توانایی اجرای پلان های متنوعی را دارند؛ همچنین ایجاد تغییرات در آینده، افزودن و کاستن انواع زیربخش‌ها و واحدهای گوناگون، به ویژه در طراحی مدولار بسیار رایج است که در ساختمان های سنتی این موارد به ندرت وجود دارند. در واقع ، ساختمان های پیش ساخته به ویژه با برخورداری از طراحی مدولار، به آسانی توسعه پذیرند؛ و در این فرآیند نیازی به تخریب، بازسازی و ایجاد تغییرات محسوس (و بعضاً هزینه آور) ندارند.

امکان نصب کمپ مسکونی در هر شرایط آب و هوایی

با توجه به اینکه انواع بخش‌ها، زیر بخش‌ها و واحدهای کمپ مسکونی پیش ساخته، از قبل ساخته شده اند و تنها نیاز به انتقال و نصب آنها در مقصد می باشد، (منحصر به ساخت و ساز در محل نمی باشند)، از این رو می توانند خیلی سریع و به هر منطقه با هر شرایط اقلیمی و آب و هوایی منتقل شده و نصب گردند.

عایق بودن سازه در برابر صوت، گرما و سرما

کمپ های مسکونی پیش ساخته به ویژه اینکه از جنس ساندویچ پانل باشند، در برابر صوت و حرارت عایق بسیار خوبی هستند. ساندویچ پنل یا پنل کمپوزیت آلومینیوم (ACP) از ترکیبات سبک و مرکبی تشکیل شده ‌است که از دو طرف به دو لایه محدود شده‌ است و در میان آن یک لایه عایق قرار دارد (همانند یک ساندویچ همبرگر که نان آن همبرگر را از دو طرف پوشانده‌است) این عایق نرم و انعطاف‌پذیر است. ساندویچ پانل‌ها از موادی مانند پلی اورتان، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه تولید می‌شوند.

به شما پیشنهاد می‌کنیم مطالعه مطلب: چرا از ساندویچ پانل استفاده می‌کنیم؟ را از دست ندهید!

هر چند قسمت عمده ای از کانکس های پانلی را ورق های ساندویچ پانل تشکیل می دهند (حتی در کف سازی)، اما عایق بودن درب ها و پنجره ها، همچنین کف سازی مناسب و … نیز در عایق بودن کل سازه حائز اهمیت است. بنابراین استفاده از درب و پنجره UPVC همراه با شیشه دو-جداره یا چند-جداره برای کانکس-کمپ‌های مسکونی اکیداً توصیه می شود. از طرفی کف سازی مستحکم، ایجاد ارتفاع از سطح زمین، استفاده از پانل و … می تواند به عایق بودن سازه کمک نماید.

کاهش مصرف انرژی

همانطور که در قسمت پیشین اشاره شد، کمپ های پیش ساخته مسکونی (نسبت به صوت و حرارت) در مقایسه با ساختمان های مسکونی سنتی عایق بسیار قوی تری هستند؛ بر همین اساس، مصرف و اتلاف انرژی نیز در آنها به مراتب کمتر خواهد بود. همچنین استفاده از وسایل و تجهیزات گرمایش و سرمایش هوشمند، تجهیزات تأمین برق از طریق پانل های خورشیدی، طراحی بهینه دسترسی واحدهای گوناگون به یکدیگر و … می تواند در میزان مصرف و اتلاف انرژی ساختمان پیش ساخته بسیار مؤثر واقع شوند.

ساخت و نصب سریع + بهره‌برداری بهینه

مشخصاً انتقال و نصب ساختمان های از پیش ساخته شده، نیاز به زمان زیادی ندارد؛ اصولاً طراحی استاندارد و مدولار واحدهای پیش ساخته به گونه ای است که آنها را در بهینه ترین حالت در کنار هم قرار داده و به همین ترتیب، زیربخش ها و بخش های کمپ پیش ساخته را سریعاً تشکیل خواهد داد. همچنین عملیات طراحی، ساخت و نصب یک ساختمان پیش ساخته نیز نسبت به عملیات مشابه برای ساختمان های سنتی، بسیار سریع اتفاق خواهد افتاد.

سرعت زیاد اجرای عملیات نصب کمپ های پیش ساخته مسکونی یا عملیات طراحی، ساخت و سپس نصب آنها ما را به سوی بهره‌برداری بهینه از سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن و مقرون به صرفه بودن پروژه ساختمانی مورد نظر سوق خواهد داد.

هزینه نگهداری بسیار پایین

به طور معمول، یک کمپ پیش ساخته مسکونی تحت طراحی اصولی و استاندارد و استفاده از متریال های باکیفیت، نسبت به هزینه های تعمیرات و بازسازی و … بسیار مقرون به صرفه خواهد بود؛ برای مثال بسیاری از قطعات کانکس های پیش ساخته قابل تعویض و جایگذاری است؛ و این در حالی است که ساختمان های مسکونی سنتی، اولاً در بسیاری از موارد آسیب پذیرتر بوده (در برابر زلزله) و هم اینکه هزینه بیشتری را برای عملیات بازسازی و تعمیرات نیاز دارند. بنابراین هزینه نگهداری کمپ های پیش ساخته مسکونی و همچنین مراقبت و محافظت از آنها به مراتب از نگهداری ساختمان های مسکونی سنتی کمتر خواهد بود.

وزن کم کمپ مسکونی پیش ساخته و کاهش هزینه فونداسیون

به طور معمول کمپ های پیش ساخته با توجه به طراحی و کیفیت ساخت، همچنین تجهیزات و وسایل به کار رفته در آنها، وزن کمتری را نسبت به ساختمان های سنتی مسکونی دارند. بدین ترتیب نسبت به هزینه و زمان اجرای مرحله فونداسیون نیز مقرون به صرفه تر می باشند. در بسیاری از موارد کمپ های پیش ساخته تنها بر روی یک سکوی ساده قرار می گیرند که مشخصاً به لحاظ زمان و هزینه اجرا بسیار مقرون به صرفه تر از اجرای فونداسیون یک ساختمان مسکونی سنتی است.

افزایش فضای داخلی کمپ مسکونی و استفاده حداکثری از فضا

استفاده از انواع قطعات و ورق های پیش ساخته (گالوانیزه، ساندویچ پانل، کامپوزیتی و …) در کمپ های پیش ساخته که نسبت به دیواره های ساختمان های سنتی نازک تر بوده و حجم کمتری را اشغال می کنند، باعث شده است که فضای داخلی در این نوع از ساختمان ها بیشتر باشد. همچنین بهره برداری و استفاده از فضای اختصاص داده شده به کمپ پیش ساخته، در بیشترین حالت ممکن قرار گیرد.

عدم امکان نفوذ حشرات موذی به داخل کمپ

ساختمان های پیش ساخته مسکونی به ویژه از نوع ساندویچ پانلی (یا کامپوزیتی) در برابر نفوذ انواع حشرات، جانوران موذی و … مقاومت بسیاری دارند؛ و از این رو امتیاز فوق العاده ای برای سکونت افراد محسوب می شود. این در حالی است که ساختمان های سنتی بسیار کمتر از این مزیت برخوردار بوده و به مرور زمان و در اثر آسیب پذیری ممکن است نفوذپذیری جانوران موذی را تقویت نماید.

بازدید : 125
يکشنبه 12 ارديبهشت 1400 زمان : 13:09

در طول سالیان، تجربیات کسب شده در کشورهای صنعتی و در حال پیشرفت نشان داده است که حذف روش‌های سنتی در ساخت و ساز و انتخاب روش‌ها و اجزای ساختمانی نوین به ویژه صنعت سازه‌های پیش ساخته، باعث افزایش سرعت اجرا و نصب، نسبت به شیوه‌های سنتی می‌شود. همچنین خسارات جانی و مالی ناشی از بلایای طبیعی (مانند زلزله) و اتلاف انرژی نیز در ساختمان‌های پیش ساخته به حداقل رسیده است.

در این میان، یکی از انواع ساختمان‌های پیش ساخته که به طور معمول در ابعاد بزرگ طراحی و ساخته می‌شوند، موسوم به کمپ های پیش ساخته می‌باشند که دارای کاربری‌های گوناگونی نیز می‌باشند. به طور معمول، کمپ های پیش ساخته سازه‌هایی توسعه پذیرند و با توجه به کاربری آنها، از بخش ها و واحدهای متعددی تشکیل شده‌اند که در واقع هر کدام از واحدها، یک کانکس پیش ساخته است که جزئی از یک کل را تشکیل می‌دهد.

از به هم پیوستن چندین واحد پیش ساخته، یک بخش به وجود می‌آید و در نهایت با قرار گرفتن بخش‌های پیش ساخته در کنار یکدیگر، کمپ پیش ساخته تشکیل خواهد یافت. برای مثال یک کمپ پیش ساخته می تواند با تأمین ۳ کاربری دارای بخش های تخصصی مسکونی، اداری و کارگاهی و بخش های عمومی سرویس بهداشتی، تدارکات و آشپزخانه، نمازخانه و … باشد و در عین حال هر کدام از این بخش ها نیز واحدهای مربوط به خود را در دل خود جای دهند.

طراحی و ساخت کمپ پیش ساخته
طراحی کمپ پیش ساخته، نقشی بسیار اساسی را در بهینه سازی مراحل ساخت، همچنین بهبود استحکام و عمر آن ایفا می کند. طراحی کمپ های پیش ساخته باید مطابق با اصول مهندسی بوده و به ویژه می بایست بتواند مقاومت خود را در برابر انواع نیروهای وارده تضمین نماید؛ به ویژه اینکه کمپ پیش ساخته به صورت دو طبقه یا چند طبقه باشد.

از این رو می‌توان اذعان داشت که عواملی مانند: تعداد طبقات، تعداد و چیدمان بخش‌ها و واحدهای کمپ، تعداد و چیدمان بخش‌ها و واحدهای همسان و غیرهمسان، ارتباط و دسترسی بخش‌ها یا واحدهای مختلف به یکدیگر، ارتباط طبقات با یکدیگر، تجهیزات و امکانات کمپ و … در طراحی کلی و همچنین برنامه ریزی مراحل ساخت یک کمپ پیش ساخته مؤثر می‌باشند.

با این وجود عوامل دیگری نظیر: نوع کاربری کمپ، جنس کمپ پیش ساخته و … نیز در طراحی و ساخت کمپ های پیش ساخته می توانند مؤثر واقع شوند.

کمپ پیش ساخته پانلی
امروزه ورق‌های ساندویچ پانل به لطف مزایای ویژه آنها که عایق بودن در برابر حرارت و صوت می‌باشد، گزینه بسیار مناسبی برای ساخت انواع ساختمان های پیش ساخته می‌باشند که در این میان کمپ های پیش ساخته نیز از این قائده مستثنی نیستند؛ در واقع کمپ های پیش ساخته‌ای که با ساندویچ پانل ساخته می‌شوند، به کمپ پیش ساخته پانلی موسوم می‌باشند.

هنگامی که صحبت از کمپ پیش ساخته پانلی می‌کنیم، بدین معنی است که جنس سقف و دیواره‌های واحدهای پیش ساخته کمپ (کانکس ها) و همچنین بخش‌های آن، و در صورت لزوم جنس سایه بان کمپ، از ساندویچ پانل می‌باشد.

این نکته نیز قابل توجه است که عایق سازی کمپ پیش ساخته در برابر اتلاف انرژی و به ویژه در برابر حرارت و صوت، تضمین مقاوم بودن ساختمان پیش ساخته در برابر انواع حلال‌ها و خورندگی و … ، افزایش عمر مفید کمپ، قابل شستشو بودن و … از مزایایی است که به یمن وجود ورق‌های ساندویچ پانل برای ساخت انواع کمپ‌های پیش ساخته حاصل خواهد شد.

انواع کاربری کمپ پیش ساخته
کمپ های پیش ساخته می توانند بر حسب نیاز و استفاده از آنها کاربری های گوناگونی داشته باشند که در ادامه این مطلب به ۶ کاربری مستقل و رایج آنها خواهیم پرداخت.

هر کمپ پیش ساخته می‌تواند دارای یک کاربری یا همزمان دو و یا چندین کاربری باشد؛ برای مثال یک کمپ را در نظر بگیرید که دارای یک بخش مسکونی و یک بخش اداری است که هر بخش از واحدهای زیرمجموعه خود تشکیل شده اند؛ این کمپ، یک کمپ پیش ساخته اداری-مسکونی است که مشخصاً ۲ کاربری مسکونی و اداری را همزمان با هم داراست.

با این وجود، کمپ های پیش ساخته می توانند با یک کاربری و مستقل طراحی و ساخته شوند و سپس در کنار یکدیگر قرار بگیرند که در واقع با مجموعه‌ای از کمپ های پیش ساخته مواجه خواهیم بود.

کمپ مسکونی
کمپ های مسکونی همانطور که از اسم آنها پیداست، یک ساختمان پیش ساخته می‌باشند که محلی را برای زندگی و سکونت افراد فراهم می‌آورند. کمپ های مسکونی طراحی های گوناگونی دارند و به طور معمول از امکانات و تجهیزات مورد نیاز و ضروری برای اسکان و زندگی افراد برخوردار می‌باشند.

یک کمپ مسکونی می تواند دارای یک بخش مسکونی باشد که در این صورت بخش مسکونی کل کمپ را تشکیل داده و از واحدها (یا همان کانکس های مسکونی) پیش ساخته تشکیل یافته است. در این حالت، هر کانکس مسکونی به صورت مستقل طراحی و ساخته شده و بنابراین دارای امکانات و تجهیزات مستقل نیز می‌باشد. در واقع کمپ های مسکونی از این دست، مجموعه ای از کانکس های مسکونی همسان (یا بعضاً غیرهمسان) مستقل می‎‌باشند که با فواصلی معین گرد هم آمده‌اند.

گاهی کمپ های مسکونی پیش ساخته به دلیل فقدان فضای کافی و یا به دلیل تلفیق با انواع دیگر کاربری های کمپ، به صورت فشرده تر طراحی و ساخته می‌شوند. در این حالت، بعضی از امکانات و تجهیزات کمپ می‌تواند به صورت مشترک بوده و به صورت عمومی مورد استفاده قرار گیرد.

کمپ اداری
کمپ‌های پیش ساخته اداری مشخصاً برای مکان ها و فضاهای اداری و جهت اسکان و فعالیت مدیران و پرسنل امور اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند. کمپ‌های اداری پیش ساخته به این دلیل که از بخش ها و واحدهای متعددی تشکیل شده‌اند، ابعاد بزرگی دارند و از این رو به طراحی و ساخت حرفه‌ای تر (نسبت به کانکس های ساده) نیاز خواهند داشت.

به طور معمول طراحی کمپ اداری در ابعاد وسیع و به صورت طراحی چند-تکه یا چند-بخشی انجام می پذیرد که هر بخش از یک، دو یا چندین واحد تشکیل خواهد شد. به این صورت می‌توان هر یک از بخش‌های پیش ساخته را پس از ساخت، به محل پروژه یا مقصد حمل کرده و در آنجا مطابق با پلان و نقشه طراح کمپ، در کنار هم نصب و پیاده سازی نمود. بنابراین همانطور که اشاره شد، طراحی کمپ‌های اداری، یک طراحی بسیار دقیق و کاملاً مطابق با اصول مهندسی را می طلبد.

یک کمپ اداری از بخش های اداری یا غیراداری گوناگونی تشکیل یافته است که هر بخش، واحدهای مربوطه را در خود جای می‌دهد. به طور معمول بخش‌های اداری شامل: بخش مدیران، بخش کارمندان، بخش برگزاری جلسات، بخش VIP ویژه میهمانان، بخش سالن‌های انتظار و … و همچنین بخش‌های غیراداری و بعضاً ضروری شامل: بخش تدارکات، آشپزخانه و آبدارخانه، بخش سرویس بهداشتی و … می‌باشند. طراحی و چیدمان بخش‌ها باید به گونه ای باشد که اولاً دسترسی بخش های مربوطه یا واحدهای مرتبط با یکدیگر را بتواند بخوبی فراهم کرده و ثانیاً به لحاظ تعداد، متناسب با حجم امور اداری و تعداد افراد حاضر نیز باشد.

کمپ خوابگاهی
در واقع کمپ های خوابگاهی گونه خاص تری از کمپ های مسکونی پیش ساخته می باشند که به طور اختصاصی محلی را برای خواب و استراحت افراد فراهم می‌آورند.

همانند کمپ های مسکونی، این نوع کمپ ها نیز می توانند دارای واحدهای کاملاً مستقل به لحاظ فضا، امکانات و تجهیزات بوده و یا به صورت فشرده تر و دارای برخی از امکانات و تجهیزات مشترک طراحی و ساخته شوند که مورد اخیر رایج تر است.

امروزه کمپ های خوابگاهی یا خوابگاه های پیش ساخته استفاده بسیاری برای مدیران انواع پروژه های تجاری، اسکان نیروهای نظامی و … دارد.

کمپ کارگاهی
کمپ های کارگاهی به گونه ای از کمپ های پیش ساخته اطلاق می شود که به طور معمول در محل یک پروژه ساختمانی یا یک پروژه با محیط کارگاهی (یا تولیدی و صنعتی موقت) پیاده سازی می شود. کمپ های کارگاهی معمولاٌ تلفیقی از کاربری های گوناگون را در دل خود جای می دهد. با این وجود کمپ کارگاهی می تواند خود شامل فضایی برای انجام فعالیت های کارگاهی (مانند یک سوله) نیز باشد.

کمپ کارگاهی می تواند دارای بخش های متعددی نظیر بخش استراحت و خوابگاهی، بخش فعالیت مدیران و پرسنل اداری، بخش کارگاهی و فعالیت کارگران، بخش مهندسی و … باشد که هر بخش از واحدهای مربوط به خود تشکیل یافته است. علاوه بر این، بخش های امکانات و تجهیزات عمومی نظیر سرویس بهداشتی، تدارکات و آشپزخانه و … همچنین تجهیزات اختصاصی (مانند اتاق سرور و خدمات شبکه) نیز می توانند به کمپ های کارگاهی اضافه شوند.

کمپ کارگری
به طور معمول کمپ کارگری به یک ساختمان پیش ساخته اطلاق می شود که محلی برای اسکان و فعالیت کارگران یک پروژه باشد. کمپ کارگری می تواند تنها محلی برای فعالیت کارگران (مانند یک یا چندین سوله کارگاهی) باشد و یا اینکه کاربری های خوابگاهی و مسکونی را نیز شامل شود که در این صورت به منظور اسکان کارگران نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گاهی کمپ کارگری و کمپ کارگاهی با یک معنا مورد استقاده قرار می گیرد که در هر صورت از فضای انجام فعالیت های کارگری و همچنین امکانات و تجهیزات عمومی و رفاهی نظیر سرویس بهداشتی، نمازخانه و … برخوردار می باشد.

کمپ مهندسی
کمپ مهندسی یا کمپ های فنی-مهندسی همانطور از اسم آن پیداست جایگاهی است پیش ساخته برای فعالیت امور مهندسی و یا اسکان مهندسین یک پروژه (بعضاً پروژه های ساختمانی یا تحقیقاتی) که در محل پروژه پیاده سازی و اجرا می‌شود.

وسعت و گوناگونی فعالیت های مهندسی و همچنین عواملی مانند سکونت دائم پرسنل مهندسی موجب می شود که این نوع کمپ ها از بخش ها، واحدها و همچنین امکانات و تجهیزات رفاهی مختلفی برخوردار باشند.

منبع: ایران کانتین

بازدید : 219
سه شنبه 20 آبان 1399 زمان : 16:08

کانکس اداری از جمله کاربری های کانکس پیش ساخته است که همیشه در بازار، خریداران و فروشندگان خود را دارند و به اصطلاح از بازار گرمی برخوردارند و البته مهمترین علت آن این است که کاربرد و کاربری کانکس های اداری متنوع بوده و مورد استفاده اکثریت مدیران پروژه‌ها، صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ و … می‌باشند.

کانکس های اداری، خود، کاربری‌های متعددی را شامل می‌شوند و برای مصارف گوناگون، طراحی و نام مخصوص به خود را دارند؛ از این روست که کانکس اداری مدیریتی، کانکس اداری مهندسی و … وجود دارند. انواع کانکس های اداری در بازار امروز، می تواند به صورت نو و دست دوم تهیه شود که هر کدام به نوبه خود دارای مزایا و معایبی نیز هست.

یکی از مهمترین عواملی که معمولاً خرید کانکس اداری دست دوم را توجیه می کند، قیمت آن است. در واقع با اینکه خرید کانکس دست دوم توصیه نمی شود، ولی مزیت بزرگ آن (یعنی قیمت کمتر) معمولاً بسیار مؤثر و غالب است.

خرید کانکس اداری دست دوم، امری بسیار حساس است؛ در حالیکه انواع کانکس اداری دست دوم با ویژگی‌های کمی و کیفی مختلف، به صورت آماده و با تحویل آنی و البته با قیمت کمتر نسبت به نمونه نوی آن، موجود است، اما آگاهی از سالم بودن کانکس، کیفیت طراحی و ساخت کانکس، مواد، مصالح، وسایل و متریال‌های بکار رفته دانشی فنی و تا حدودی گسترده نسبت به بازار صنعت را می طلبد که بسیاری از مشتریان کانکس های اداری دست دوم، از آن عاجزند و همین مسئله، امر خرید و فروش کانکس اداری دست دوم را بسیار حساس می کند.

مواقعی که بهتر است به سراغ کانکس اداری دست دوم برویم!

مشخصاً کانکس اداری دست دوم نسبت به نمونه نو آن از قیمت کمتر و در کل از هزینه تهیه کمتری برخوردار است. علاوه بر این تحویل و خرید کانکس دست دوم فوری و آنی است و نمونه نو آن ممکن است بر حسب سفارش یا ساخت آن به زمان بیشتری نیاز داشته باشد. با این وجود همانطور که اشاره شد، کانکس دست دوم معایب بزرگی هم دارد و خرید آن بسیار حساس بوده و نیازمند دانش فنی کافی نسبت به انواع کانکس پیش ساخته نیز می باشد. در ادامه به مواردی اشاره می کنیم که می توانید در این مواقع به سراغ تهیه کانکس اداری دست دوم بروید:

  • کانکس مورد نظر مشخصات و ویژگی‌های سفارشی (کمی یا کیفی) خاصی ندارد و اصطلاحاً به کانکس تیپ اداری بسیار نزدیک است یا اینکه ویژگی‌های کیفی کانکس برایتان مهم نیست. برای مثال بازار کانکس دست دوم مملو از کانکس‌های اداری دست دوم ۶ متری است که برای شما کار راه انداز است!
  • بودجه کافی برای تهیه کانکس اداری نو در اختیار ندارید. از آنجایی که تهیه کانکس های ساندویچ پانل و با جنس و کیفیت طراحی و ساخت خوب، قیمت متوسط رو به بالا دارند، گاهی می توان با هزینه کمتر و در حالی که بعضی مشخصات و ویژگی های کیفی برایتان مهم نباشد اقدام به تهیه کانکس اداری دست دوم نمود.
  • زمان کافی برای نصب کانکس اداری مورد نظر ندارید و از کارگاه تولید یا ساخت کانکس (یا محل تحویل کانکس) فاصله نسبتاً زیادی دارید. توضیح اینکه تهیه کانکس اداری نو به ویژه اگر با مشخصات سفارشی باشد، نیازمند زمانی برای طراحی و ساخت می باشد.
  • استفاده از کانکس اداری مورد نظر، برای مدت بسیار کوتاه (حداکثر ۳ ماه) و یا جهت نصب در یک پروژه موقت ۱ ماهه یا ۲ ماهه باشد.

مواقعی که بهتر است به سراغ کانکس اداری دست دوم نرویم!

گاهی اوقات عواملی ما را به سوی خرید و تهیه کانکس اداری نو سوق می دهد و خرید کانکس اداری دست دوم در واقع امری پرریسک محسوب شده و حتی به لحاظ اقتصادی نیز به صرفه نیست! کانکس های دست دوم با اینکه مزایایی دارند، اما در عین حال، معایب بزرگی هم دارند؛ بنابراین در ادامه مواردی را می آوریم که در این مواقع بهتر است به سراغ کانکس اداری دست دوم نروید و اقدام به خرید یا سفارش کانکس اداری نو نمایید:

  • کانکس مورد نظر از مشخصات و ویژگی‌های سفارشی (کمی یا کیفی) خاصی برخوردار است که در بازار کانکس دست دوم نایاب است؛ و یا اینکه ویژگی‌های کیفی کانکس بسیار مهم است. برای مثال: برای تهیه یک کانکس با ابعاد یا شکل خاص، همچنین کف‌سازی خاص و … می بایست اقدام به سفارش ساخت کانکس نمایید.
  • بودجه کافی و مناسب برای خرید یا سفارش کانکس اداری وجود دارد. در این صورت تهیه یک کانکس اداری نو حتی با ابعاد کمتر بهتر از تهیه کانکس دست دوم اداری با ابعاد بیشتر است. زیرا حداقل نسبت به سلامت کانکس مطمئن هستید.
  • زمان کافی برای طراحی و ساخت کانکس اداری در اختیار دارید و یا به کارگاه تولید یا ساخت (و یا محل تحویل) کانکس، نزدیک هستید.
  • استفاده از کانکس اداری مورد نظر، برای مدت حداقل ۱ سال و یا جهت نصب در یک پروژه برای مدت حداقل ۶ ماه باشد.

انواع کانکس اداری دست دوم بر حسب ابعاد

کانکس های اداری در بازار کانکس دست دوم، معمولاً ابعاد کوچک و متوسطی دارند و به ابعاد کانکس تیپ نزدیک ترند. از این رو برای خرید کانکس اداری با ابعاد بزرگ (و به ویژه چند-تکه یا متشکل از چندین واحد)، انتخاب بازار کانکس دست دوم گزینه مناسبی نیست و باید نسبت به سفارش ساخت آن اقدام نمود.

کانکس های اداری ۴ متری، ۶ متری و ۱۲ متری در بازار کانکس دست دوم بسیار معمول هستند. با این وجود تنوع ابعاد کانکس اداری در این بازار بسیار زیاد است، زیرا کانکس را می توان در هر ابعادی ساخت! خرید و فروش انواع کانکس اداری با ابعاد ۴×۲٫۵ ، ۴×۳ ، ۶×۲٫۵ ، ۶×۳ ، ۱۲×۳ و … مترمربع، در بازار کانکس های دست دوم، رایج تر می‌باشد.

انواع کانکس اداری دست دوم بر حسب جنس

کانکس های اداری دست دوم در بازار به دو دسته کلی کانکس اداری ورقی و کانکس اداری پانلی تقسیم بندی می شوند. کانکس های ورقی می توانند گالوانیزه یا عادی باشند اما عایق نیستند (یا کمتر عایق اند)، زودتر فرسوده می‌شوند و بالطبع هزینه تعمیرات و بازسازی بیبشتری دارند، اما ارزان از نوع پانلی هستند و البته همیشه مشتریان خود را نیز دارند. امروزه کانکس های ورقی را با پوشش‌های داخلی یا خارجی گوناگون تجهیز می نمایند تا ضمن تقویت عایق بودن آنها، نمای داخلی و خارجی را نیز شیک تر کند.

در مقابل، کانکس‌های پانلی از جنس ساندویچ پانل هستند، نسبت به صوت و حرارت کاملاً عایق بوده، ماندگاری و دوام بیشتری دارند و طبعاً دیرتر پوسیده و کهنه می شوند، همچنین نمای داخلی و خارجی شیکی داشته و در بسیاری از موارد نیازی به دکوراسیون خاصی نیز ندارند؛ اما نسبت به نوع ورقی، قیمت بیشتری دارند. با این وجود، امروزه بهترین نوع کانکسی هستند که برای استفاده توصیه می‌شوند.

دسته‌بندی‌های دیگری از انواع کانکس دست دوم اداری نیز وجود دارد که از میان آنها می‌توان به کانکس فایبرگلاس (یا کامپوزیتی)، کانکس بتنی و … نیز اشاره نمود که در بازار کمتر رایج هستند.

انواع کانکس اداری دست دوم بر حسب امکانات و تجهیزات

برای کانکس دست دوم با کاربری اداری می بایست صرف نظر از ابعاد، جنس و مشخصات کمی، به امکانات، تجهیزات و ویژگی های کیفی آن نیز توجه نمود. بعضی از کانکس‌ها با کاربری اداری، ساده به حساب می‌آیند و از امکانات حداقلی یک کانکس اداری برخوردارند؛ برای مثال: کانکس های اداری-کارگاهی (برای استقرار کارگران یک پروژه) نمونه ای از کانکس اداری ساده می باشد.

در مقابل بعضی از کانکس ها لوکس و شیک هستند و با کاربرد پذیرایی میهمانان VIP ، استقرار مدیران پروژه یا یک مجموعه و … مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال: انواع «کانکس لوکس اداری»، نمونه ای از کانکس هایی است که به عنوان محل استقرار مدیران و مهندسین یک پروژه یا اتاق جلسات و … برای یک پروژه یا مجموعه مورد استفاده قرار می گیرند و به «کانکس اداری مدیریتی» و «کانکس اداری مهندسی» نیز شناخته می شوند.

امکانات و تجهیزاتی نظیر: تجهیزات سرمایش و گرمایش، انواع روشنایی های داخلی و خارجی، تجهیزات رایانه، شبکه و دوربین مدار بسته، واحدهای بهداشتی (انواع سرویس بهداشتی، حمام و …)، واحدهای آشپزخانه و تدارکات پذیرایی، اتاق کنترل و مانیتورینگ و … همگی از ویژگی هایی است که می تواند به نوبه خود نیز در قیمت و کیفیت کانکس دست دوم اداری مؤثر باشند.

انواع کانکس اداری دست دوم بر حسب کیفیت ساخت و ویژگی‌های کیفی

ویژگی های کیفی کانکس اداری از مرحله طراحی تا تحویل و نصب نهایی، در کیفیت کانکس، دوام و قیمت آن بسیار مؤثر است. برای مثال: نوع و کیفیت طراحی، کیفیت ساخت و خط تولید، برخورداری از کنترل کیفیت هنگام ساخت، کف‌سازی (که می تواند با پوشش سرامیک، استفاده از بتن، استفاده از ورق عرشه‌فولادی، انواع کفپوش، تخته و … یا ترکیبی از آنها نیز باشد)، کیفیت حمل و نقل کانکس اداری، نوع درب (UPVC، فلزی، ضد سرقت، برقی با ریموت کنترل و …) و پنجره (فلزی، UPVC، حفاظ دار یا بی حفاظ، برخورداری از شیشه دو یا چند-جداره و …)، دکوراسیون داخلی و نمای خارجی کانکس و … می توانند به نوبه خود در کیفیت و قیمت کانکس اداری دست دوم مؤثر و تعیین کننده باشند.

توصیه‌های نهایی!

  1. فقط قیمت کانکس اداری تعیین کننده نیست! توصیه می شود که هیچ گاه برای خرید کانکس اداری دست دوم، سریعاً و تنها بر اساس قیمت آن تصمیم گیری نکنید. در هنگام خرید کانکس دست دوم اداری سعی کنید حتی المقدور قیمت نمونه نو آن کانکس را نیز استعلام نموده و با هم مقایسه نمایید.
  2. گاهاً کانکس نو اداری با توجه به مزایایی که نسبت به نمونه دست دوم خود دارد، از نظر اقتصادی به صرفه تر است. بد نیست بدانید که هزینه‌های تعمیرات و بازسازی انواع کانکس پیش ساخته به ویژه به لحاظ اسکلت، کف، سقف و پوشش‌های داخلی و خارجی کانکس، غالباً بسیار زیاد است.
  3. توصیه می شود که چک لیستی از قیمت، امکانات، ویژگی‌ها و مشخصات کانکس های اداری مورد نظر و پیشنهاد شده در بازار را مطابق با آنچه تشریح شد، تهیه نموده تا امکان مقایسه آنها و تصمیم گیری بهینه تر با توجه به معیارهای تعیین کننده، وجود داشته باشد.
  4. از آنجایی که کانکس های اداری جایگاه استقرار و سکونت پرسنل اداری است، انتظار دوام و عمری به مدت حداقل ۱ سال، از آن می رود، بنابراین سعی کنید کانکس پانلی یا از جنس ساندویچ پانل تهیه نمایید. کانکس های ورقی عایق نبوده و اتلاف انرژی زیادی را دارند. کانکس ورقی معمولاً برای مصارف پروژه‌های چند روزه مناسب است که نیازی به عایق بودن کانکس نبوده و بسیار موقت است.
  5. اگر تصمیم دارید پس از خرید کانکس اداری دست دوم و استفاده از آن، آن را بفروشید، سعی کنید کانکس اداری را با ویژگی‌های تیپ تهیه نمایید. منظور از کانکس تیپ، کانکسی است که با ویژگی‌های معروف بازار طراحی و ساخته شده است. برای مثال جهت خرید کانکس دست دوم، ابعاد معروف بازار، برند سازنده، طراحی اصولی و مهندسی، کف‌سازی عایق و مستحکم و مواردی که قبلاً بدان‌ها اشاره کردیم را مد نظر داشته باشید. مشخصاً فروش یک کانکس اداری ۶ متری (ابعاد ۶×۳ مترمربع) ورقی یا پانلی و مجهز و به ویژه متعلق به یک برند معروف سازنده کانکس، ساده تر است و مشتریان بیشتری را به سوی خود جلب خواهد کرد.
  6. به یاد داشته باشید که برای خرید کانکس اداری دست دوم، هزینه‌های جانبی و به ویژه هزینه حمل و نقل آن را تا مقصد در نظر بگیرید. برای مثال بهتر است کانکس را از جایی تهیه نمایید که به مقصد نزدیک (یا همان شهر مقصد) باشد. مواردی وجود داشته‌اند که به دلیل قیمت کمتر، مشتری پس از تهیه کانکس از شهر دیگر و عدم آگاهی از سلامت کانکس (عدم بازدید حضوری و فنی از کانکس) ، همچنین عدم آشنایی با میزان هزینه‌های جانبی (تعمیرات و بازسازی، حمل و نقل و …) ضرر بسیاری را متحمل شده است؛ در حالی که نمونه نو همان کانکس می‌توانسته به لحاظ اقتصادی، بسیار مقرون به صرفه‌تر تهیه شود!

مشاوره خرید کانکس اداری

تا اینجا اطلاعات و راهنمایی جامع جهت خرید کانکس اداری دست دوم در بازار امروز را در اختیار شما قرار دادیم؛ با این وجود اگر نیاز به مشاوره حرفه‌ای در این زمینه دارید می توانید با کارشناسان شرکت ایران کانتین به عنوان بزرگترین برند سازنده انواع کانکس پیش ساخته با بیش از ۱۵ سال سابقه در شیراز و جنوب کشور، با شماره‌های: ۰۷۱۳۷۷۴۲۲۰۹ – ۰۹۱۲۰۹۰۴۰۶۰ – ۰۹۱۷۱۰۳۴۸۲۵ تماس حاصل نمایید. همکاران ما در واحد فروش، ضمن مشاوره کامل در زمینه خرید یا فروش انواع کانکس اداری پیش ساخته، هر گونه اطلاعات بروز را در اختیار شما قرار خواهند داد.

کانکس ایران کانتین

شرکت ایران کانتین واقع در شهر شیراز، به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع کانکس‌های پیش‌ساخته در جنوب کشور و اولین دارنده گواهینامه CE (نشان کیفیت اروپا) و همچنین گواهینامه‌های معتبر و استاندارد TUV، ISO و OHSAS در زمینه طراحی و ساخت انواع سازه‌های پیش‌ساخته در ایران، مفتخر است با سابقه بیش از ۱۵ سال اجرای پروژه‌های بزرگ پیش‌ساخته، مجری ساخت و نصب انواع پروژه‌های کانکس پیش‌ساخته در سطح کشور باشد.

محصولات ایران کانتین طیف وسیعی از سازه‌های پیش ساخته (کانکس، کانتینر، شلترهای نظامی، کیوسک‌های فایبرگلاس و …) را شامل می‌شود. انواع کانکس اداری، کانکس کلاس درس، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس نگهبانی و همچنین طراحی، ساخت و نصب کمپ‌های اداری، مسکونی و خوابگاهی، برخی از محصولات و خدمات ایران کانتین می‌باشند.

منبع: ایران کانتین

بازدید : 205
سه شنبه 20 آبان 1399 زمان : 16:00

با پیشرفت علم و دستیابی بشر به فناوری‌های نوین، تولید و استفاده از سازه‌های پیش‌ساخته یا به معنای دقیق‌تر، ساخت و استفاده از کانکس، به دلیل برخورداری از مزایای ویژه و گوناگونی که دارند، بیش از پیش مورد توجه انسان امروز قرار گرفته است. قابلیت جابجایی، ساخت و نصب سریع، مقاومت زیاد در برابر بلایای طبیعی، برخورداری از تنوع کاربری و ... از جمله ویژگی‌های کانکس‌های پیش‌ساخته می‌باشد.

شرکت ایران کانتین واقع در شهر شیراز، به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع کانکس‌های پیش‌ساخته در جنوب کشور و اولین دارنده گواهینامه CE (نشان کیفیت اروپا) و همچنین گواهینامه‌های معتبر و استاندارد TUV، ISO و OHSAS در زمینه طراحی و ساخت انواع سازه‌های پیش‌ساخته در ایران، مفتخر است با سابقه بیش از 15 سال اجرای پروژه‌های بزرگ پیش‌ساخته، مجری ساخت و نصب انواع پروژه‌های کانکس پیش‌ساخته در سطح کشور باشد.

محصولات ایران کانتین طیف وسیعی از سازه‌های پیش ساخته (کانکس، کانتینر، شلترهای نظامی، کیوسک‌های فایبرگلاس و ...) را شامل می‌شود. انواع کانکس اداری، کانکس کلاس درس، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس نگهبانی و همچنین طراحی، ساخت و نصب کمپ‌های اداری، مسکونی و خوابگاهی، برخی از محصولات و خدمات ایران کانتین می‌باشند.

ویژگی‌های کانکس ایران کانتین

کانکس‌های ایران کانتین از جنس ساندویچ پانل بوده و در برابر حرارت و صوت از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشند. کانکس‌های این شرکت از نوع مدرن، با کاربری صنعتی بوده و با بهره گیری از طراحی علمی و پیشرفته، کف‌سازی قوی و استحکام زیاد، عمر طولانی را برای خود تضمین می کنند.

کیفیت بالای متریال‌ها و مصالح بکار رفته در کانکس‌های ایران کانتین، کیفیت ساخت و نظارت بر آن، دکوراسیون داخلی و نمای خارجی شیک و لوکس، قابلیت انعطاف‌پذیری در برابر سفارشی سازی مشتریان و ... از ویژگی‌های کانکس ایران کانتین می‌باشد.

سفارش ساخت کانکس

برای سفارش ساخت انواع کانکس پیش ساخته از شرکت ایران کانتین متناسب با نیاز شما، لازم است که قبل از هر اقدامی اطلاعات کلی را درباره محصول یا پروژه سفارشی، تهیه نمایید. برای مثال کاربری آن را بدانید (این کانکس یک کانکس اداری است؟، کانکس نگهبانی است؟، کانکس سرویس بهداشتی است؟، کانکس ویلایی است؟، کانکس فروشگاهی است؟ و …)؛ سپس ابعاد و مساحت مورد نیاز بررسی شود؛ محل استفاده و نوع خدماتی که ساختمان پیش ساخته یا کانکس ارائه می‌دهد، نیز تعیین کننده است و همچنین تهیه طراحی یا نقشه داخلی کانکس (هرچند کلی) بسیار مؤثر خواهد بود.

به طور کلی، از عواملی که در طراحی و ساخت و همچنین قیمت نهایی کانکس پیش‌ساخته مؤثرند، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

· ابعاد کانکس (طول و عرض)، مساحت کل و نقشه یا پلان کانکس (همچنین یک-تکه یا چند-تکه بودن با توجه به ابعاد استاندارد ساخت کانکس)

· ارتفاع کانکس از زمین تا بلندترین قسمت (که به طور معمول بین ۲ تا ۳ متر متغیر است؛ اما گزینه‌های ۲٫۳ و ۲٫۶ متر مناسب و استاندارد است)

· تعداد و جنس درب‌ها و پنجره های کانکس پیش ساخته (فلزی، آلومینیومی،UPVC و …) و همچنین نوع شیشه پنجره‌ها (معمولی، دوجداره، چندجداره و ...)

· جنس و ساختار پوششی کف کانکس (تخته، سرامیک، بتن-سرامیک، کفپوش معمولی و ...)

· دیوارپوش داخلی کانکس (PVC ، MDF ، مولتی کالر، کاغذ دیواری و …) و دیوارپوش خارجی کانکس (کامپوزیت آلومینیوم یا آلوبوند)

· امکانات سرویس بهداشتی و حمام، سرمایش و گرمایش و … که در صورت نیاز و سفارش مشتری برای کانکس تعبیه خواهند شد.

استعلام قیمت کانکس

یکی از خدماتی که ایران کانتین به مشتریان خود ارائه می‌دهند و از مراحل ضروری قبل از خرید کانکس نیز محسوب می‌شود، استعلام قیمت کانکس یا استعلام بهای کانکس، به معنای برآورد هزینه، دریافت قیمت حدودی کانکس یا پروژه پیش‌ساخته و همچنین در صورت نیاز، صدور پیش فاکتور بر اساس مشخصات ارسالی و درخواست کتبی استعلام کننده می‌باشد.

استعلام قیمت کانکس پیش‌ساخته می تواند به صورت تلفنی و از طریق تماس با واحد فروش شرکت ایران کانتین صورت پذیرد که در این صورت یک نوع استعلام فوری و تقریبی به حساب می‌آید.

نحوه دیگر استعلام قیمت کانکس (که پیشنهاد هم می‌شود)، از طریق فرم اینترنتی استعلام قیمت کانکس می باشد که شرکت ایران کانتین از طریق وبسایت خود در اختیار مشتریان و خریداران کانکس قرار داده است. طراحی فرم های مذکور به گونه‌ای است که کاربران، از طریق وارد کردن مشخصات فردی، سازمانی و همچنین مشخصات و ویژگی‌های کانکس مورد نظر، اقدام به استعلام قیمت و در صورت نیاز، دریافت پیش‌فاکتور می نمایند. مشخصاً این گونه از استعلام قیمت، بسیار دقیق‌تر از نوع تلفنی و تقریبی خواهد بود.

در پایان نیز به برخی پروژه‌های پیش‌ساخته انجام شده توسط شرکت ایران کانتین، در طول 15 سال گذشته اشاره خواهیم داشت:

· ساخت بیش از ۱۰۰۰ دستگاه کانکس کلاس درس در استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و هرمزگان

· ساخت ۶۰ دستگاه کانکس کلاس درس به درخواست بنیاد علمی قلم چی

· ساخت بیش از ۱۰۰ دستگاه کیوسک مطبوعاتی به درخواست شهرداری شیراز

· ساخت پایانه مسافربری شهید طبائی شیراز در مدت زمان ۲ ماه

· ساخت بیش از ۱۰۰ دستگاه کانکس سرویس بهداشتی ۶ چشمه به درخواست سازمان میراث فرهنگی در نقاط مختلف گردشگری استان فارس

· ساخت بیش از ۷۰ دستگاه کانکس مخصوص ایستگاه‌های ماهواره‌ای به درخواست سازمان صدا و سیمای استان فارس

· ساخت بیش از ۲۰۰ دستگاه کانکس مسکونی در مجموعه باغ جنت و زیباشهر، به درخواست شهرداری شیراز

· ساخت بیش از ۶۰ دستگاه کانکس فروشگاهی بزرگ ویژه‌ی بازارچه‌های عرضه محصولات غذایی در شیراز

· ساخت ۳۰ دستگاه کانکس سرویس بهداشتی ۶ چشمه به درخواست شرکت توسعه گردشگری کیش

· ساخت بیش از ۱۰۰دستگاه کانکس اداری و مسکونی به درخواست شرکت های وابسته به وزارت نفت در مجتمع پارس جنوبی و مجتمع گاز بیدبلند

· ساخت ۱۵ دستگاه گیت ورودی پارکینگ به درخواست مجتمع بزرگ تجاری خلیج فارس

· ساخت بیش از ۱۰۰ دستگاه کانکس مخصوص تجهیزات تصفیه آب به درخواست شرکت آبفا روستایی و آبفای استان فارس

· ساخت بیش از ۵۰ دستگاه کانکس مخصوص پست برق به درخواست سازمان برق منطقه‌ای فارس، بندر عباس و بوشهر

· ساخت سالن بزرگ آمفی تئاتر و سالن‌های کنفرانس و سالن آزمایشگاه به درخواست مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی جزیره قشم در مدت زمان ۷۰ روز

· ساخت بیست دستگاه کانکس مخصوص ایستگاه‌های نیروی انتظامی در استان فارس

منبع: مشرق نیوز

بازدید : 167
پنجشنبه 15 آبان 1399 زمان : 9:10

کانکس اداری محصولی پیش ساخته است که انواع مختلف و متنوعی دارد و سازندگان کانکس هر کدام بر حسب نوع طراحی و ویژگی های کمی و کیفی و مواد، مصالح، متریال ها و لوازم استفاده شده، کانکس های اداری با مشخصات ویژه خود را می سازند. اما همه کانکس های اداری شیک نیستند! در واقع کانکس اداری شیک، خود مستلزم ویژگی‌ها و نشانه‌هایی است که دراین مطلب، آنها را مفصلاً مورد بررسی قرار خواهیم داد.

یک کانکس اداری شیک، علاوه بر اینکه باید طراحی زیبایی داشته باشد، می بایست از دکوراسیون داخلی و همچنین نمای خارجی بسیار زیبا، شیک و لوکسی نیز برخوردار باشد. در واقع طبقه بندی کانکس اداری بر حسب برخورداری از امکانات و تجهیزات به دو دسته کلی کانکس اداری ساده و کانکس اداری لوکس انجام می شود و در این میان، تهیه یک کانکس اداری شیک در بازار، نیاز به اولاً شناخت کافی نسبت به صنعت کانکس های پیش ساخته و همچنین آگاهی از امکانات و تجهیزات خاص کانکس اداری دارد که در این مطلب به بررسی جزئیات آنها خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت کانکس اداری شیک

همانطور که اشاره شد کانکس های اداری شیک نسبت به دکوراسیون داخلی و نمای خارجی کانکس های مجهزی محسوب می شوند، اما این کل ماجرا نیست! از نگاهی دیگر، یک کانکس اداری شیک در دسته کانکس های با کیفیت و لوکس نیز جای دارد تا به این زیبایی دوام هم ببخشد؛ بنابراین طراحی زیبا و کیفیت ساخت آن نیز بسیار مهم است.

استفاده از لوازم و وسایل اداری شیک و لوکس، طراحی خاص و پارتیشن بندی کانکس، بکارگیری نمای داخلی و خارجی چوبی یا کامپوزیتی با رنگ مرتبط و ... علاوه بر حفظ و برخورداری از کیفیت ساخت کانکس، به شیک بودن کانکس اداری کمک بسیاری خواهد کرد.

خرید کانکس اداری شیک

همانطور که دانستیم، یک کانکس اداری می بایست از مشخصات و ویژگی ها، همچنین امکانات و تجهیزات خاصی برخوردار باشد تا بتوان آن را شیک و لوکس محسوب نمود. از طرفی دیگر، تعداد شرکت‌ها و کارگاه‌های سازنده کانکس اداری شیک (و با کیفیت مذکور) در ایران زیاد نیست و در واقع گزینه‌های زیادی نیز وجود ندارد. یکی از شرکت‌های تولیدکننده و سازنده انواع کانکس اداری شیک در ایران، شرکت ایران کانتین است که در شهر شیراز واقع شده و با سابقه بیش از 15 سال، به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع کانکس‌های پیش‌ساخته لوکس در جنوب کشور و اولین دارنده گواهینامه CE (نشان کیفیت اروپا) و همچنین گواهینامه‌های معتبر و استاندارد TUV، ISO و OHSAS در زمینه طراحی و ساخت انواع سازه‌های پیش‌ساخته در ایران، فعال می‌باشد.

به طور معمول، جهت تهیه یک کانکس اداری شیک، خرید نمونه‌های آماده از شرکت‌های سازنده کانکس پیشنهاد نمی شود، مگر اینکه از شیک و لوکس بودن کانکس اداری، مطمئن باشید. در واقع نمونه های آماده کانکس، بیشتر به طراحی و ساخت کانکس با مشخصات تیپ نزدیک هستند. سفارش ساخت کانکس با توجه به مشخصات، ویژگی‌ها، امکانات و تجهیزات یاد شده، بهترین راهی است که برای خرید یک کانکس اداری شیک توصیه می شود.

سفارش ساخت کانکس اداری شیک

برای سفارش ساخت کانکس اداری شیک متناسب با بودجه شما، لازم است که قبل از هر اقدامی کاربری دقیق آن تعریف و معین شود؛ یعنی اینکه دقیقاً این کانکس اداری، چه کاربردها و استفاده هایی برای شما خواهد داشت، سپس ابعاد و مساحت مورد نیاز بررسی شود؛ امکانات، تجهیزات و و ویژگی‌های کانکس، محل استفاده و نوع خدمات قابل ارائه را نیز تعیین کرده و حتی تهیه طراحی یا نقشه داخلی کانکس (هرچند کلی) بسیار مؤثر خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش کانکس اداری شیک و مشاوره رایگان از کارشناسان شرکت ایران کانتین می توانید مستقیماً با شماره‌های ۰۷۱۳۷۷۴۲۲۰۹ ، ۰۹۱۲۰۹۰۴۰۶۰ و 09171034825 تماس حاصل فرمایید.

قیمت کانکس اداری شیک

کانکس های اداری شیک با توجه به برخورداری از امکانات و تجهیزات لوکس، و همچنین کیفیت بالای طراحی و ساخت و ... معمولاً قیمت متوسط رو به بالایی را در بازار فروش کانکس دارند.

قیمت کانکس بر اساس مشخصات و ویژگی‌های آن متغیر است و عواملی مانند ابعاد کانکس، تعداد و جنس درب و پنجره ها، جنس کانکس، ساختار پوششی کف کانکس، دیوارپوش داخلی و نمای خارجی، امکانات، تجهیزات، کیفیت ساخت و برخورداری از کنترل کیفیت و ... در قیمت نهایی یک کانکس اداری شیک به نوبه خود مؤثر است.

یکی از خدماتی که شرکت‌های معتبر سازنده کانکس مانند ایران کانتین به مشتریان خود ارائه می‌دهند و از مراحل ضروری قبل از خرید کانکس نیز محسوب می‌شود، استعلام قیمت کانکس ، به معنای برآورد هزینه و دریافت قیمت حدودی کانکس می‌باشد که از طریق پیوند استعلام قیمت کانکس، قابل دسترسی است.

مراقبت و نگهداری از کانکس

تهیه یک کانکس اداری شیک تمامی داستان نیست! بلکه شیک نگهداشتن آن هم نیز بسیار مهم و مؤثر است. یکی از مهمترین عواملی که در شیک نگهداشته شدن کانکس (صرف نظر از کیفیت خود کانکس)، مؤثر است، مراقبت و نگهداری از کانکس می باشد که به سه مورد از مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد:

تمیزکاری کانکس، اولین و مهمترین عامل شیک نگهداشته شدن کانکس می باشد. کانکس می بایست هر از مدتی به صورت دوره‌ای تمیز شود. به ویژه پنجره ها، نمای خارجی و دیواره های بیرونی و کف کانکس و ... بیشتر در معرض آلودگی قرار دارند.

تا جایی که امکان دارد از جابجایی کانکس بپرهیزید. حمل و نقل و جابجایی (به ویژه غیر استاندارد) کانکس، می تواند در دراز مدت یا کوتاه مدت به کانکس آسیب هایی وارد کند که بتواند حتی در ظاهر و زیبایی کانکس نیز خسارت وارد نماید.

ایجاد یک سایه بان برای کانکس می تواند به پایداری و مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف (به ویژه رطوبت) و به طور کلی محافظت از آن مؤثر باشد.

بازدید : 200
پنجشنبه 8 آبان 1399 زمان : 9:39

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، کانکس‌های پیش ساخته یکی از محصولات کاربردی و مفید در دنیای امروز به شمار می‌آیند. کانکس اداری یکی از انواع کاربری‌های کانکس است که در واقع به صورت اختصاصی برای محیط‌ها و فضاهای اداری طراحی و ساخته می‌شود. انواع کانکس‌های اداری در بازار امروز، به صورت نو و دست دوم، خرید و فروش می‌شوند. در واقع، خرید کانکس نو (یا سفارش ساخت کانکس) با خرید کانکس دست دوم، دو داستان مجزا و متفاوت دارد که به بررسی جزئیات آن‌ها خواهیم پرداخت.

از آنجایی که خرید کانکس اداری، نیازمند شناخت کافی در این زمینه بوده و مراحل خاص خود را دارد، بر آن شدیم تا در ادامه، به بررسی جزئیات روند خرید و سفارش انواع کانکس اداری پیش ساخته در بازار امروز پرداخته و اطلاعات جامعی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

انواع کانکس اداری

یک کانکس اداری با توجه به مشخصات و ویژگی‌های کمی و کیفی که داراست، می تواند انواع مختلفی داشته باشد و بنابراین در دسته‌بندی‌های گوناگونی قرار بگیرد.

کانکس‌های اداری بر حسب ابعاد، به کانکس اداری کوچک (ابعاد 3 تا 6 متر طول)، کانکس اداری بزرگ (ابعاد 6 تا 15 متر طول) و در ابعاد بزرگ‌تر، به کمپ اداری تقسیم‌بندی می‌شوند. کمپ‌های اداری پیش ساخته متشکل از واحدهای اداری گوناگون بوده و می توانند با کاربری اداری-مسکونی نیز طراحی و ساخته شوند.

کانکس‌های اداری به لحاظ جنس، به کانکس‌های ورقی، ساندویچ پانلی، بتنی، فایبرگلاس و ... تقسیم‌بندی می‌شوند که در این میان مشخصاً کانکس‌های اداری از نوع ساندویچ پانل، نسبت به هزینه و مزایایی که دارند، بهینه‌تر می‌باشند. کانکس اداری ساندویچ پانل بادوام بوده و از قیمت متوسطی برخوردار است و همچنین نسبت به صوت و حرارت عایق است.

معمولاً کانکس‌های اداری با توجه به میزان برخورداری از امکانات، تجهیزات و ویژگی‌هایی (غالباً کیفی)، به دو دسته کانکس اداری ساده و کانکس اداری لوکس تقسیم‌بندی می‌شوند.

کانکس های اداری لوکس از کانکس های اداری ساده شیک ترند. به طور معمول برای ساخت کانکس‌های اداری لوکس از تجهیزات و امکانات (به ویژه امکانات مربوط به تزئینات، تجهیزات دکوراسیون داخلی و خارجی و …) بیشتری نسبت به نوع ساده آن استفاده می شود.

در تصویر زیر، نمایی از داخل یک کانکس اداری لوکس ساخت شرکت ایران کانتین را مشاهده می‌نمایید که از جنس ساندویچ پانل بوده و با دکوراسیون داخلی PVC و سایر امکانات اداری تجهیز شده است:

خرید کانکس اداری

به طور معمول اگر محدودیتی برای مساحت کانکس‌های اداری وجود نداشته باشد، به صورت یک طبقه طراحی و ساخته می شوند؛ اما گاهی این محدودیت و صرفه‌جویی در مساحت اشغال شده توسط سازه، طراحی و ساخت کانکس اداری را به صورت دو یا چند طبقه رقم خواهد زد که هر کدام نیز به نوبه خود از طراحی و پلان متفاوتی برخوردار خواهند بود.

کانکس های اداری دوطبقه یا چند طبقه (یا کمپ‌های اداری چندطبقه) به لحاظ طراحی، اسکلت بندی، استحکام و مقاومت (به دلیل ارتفاع بیشتر) و همچنین تسهیل دسترسی به واحدهای مختلف، قابلیت انعطاف‌پذیری و جابجایی و … می بایست از طراحی پیشرفته‌تر، امکانات و تجهیزات بیشتری نسبت به نوع تک-طبقه نیز برخوردار باشند.

تعیین مشخصات کانکس اداری

برای خرید کانکس اداری ، ابتدا می‌بایست مشخصات و ویژگی‌های آن را به میزان قابل قبولی تعیین نمود. به علاوه، کیفیت ساخت کانکس، به ویژه کیفیت و استحکام کف‌سازی و اسکلت، عایق‌سازی و متریال‌های مورد استفاده، مهمترین عواملی هستند که در خرید کانکس باید به آن توجه نمود.

معین بودن ابعاد کانکس اداری شامل طول، عرض و ارتفاع کانکس، همچنین جنس کانکس (ورقی، ساندویچ پانلی، بتنی، فایبرگلاس و ...) و میزان برخورداری از امکانات و تجهیزات و در سطحی دیگر، تعداد طبقات و واحدهای کانکس می‌توانند به نوبه‌ی خود در هزینه تهیه کانکس اداری مؤثر بوده و تا حدودی امر خرید را تسهیل نمایند.

استعلام قیمت کانکس اداری

استعلام قیمت کانکس اداری پیش ساخته می تواند به صورت تلفنی و از طریق تماس با واحد فروش شرکت تولیدکننده کانکس پیش ساخته صورت پذیرد که در این صورت یک نوع استعلام فوری و تقریبی به حساب می‌آید.

نحوه دیگر استعلام قیمت کانکس که روش پیشنهادی است، از طریق فرم اینترنتی استعلام قیمت کانکس می باشد که شرکت‌های تولید کننده کانکس، معمولاً از طریق وبسایت خود در اختیار مشتریان و خریداران کانکس قرار می دهند. «ایران کانتین» به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع کانکس‌های اداری پیش ساخته در جنوب کشور، فرم اینترنتی استعلام قیمت کانکس را از طریق وبسایت خود به مشتریان و خریداران کانکس ارائه داده است. پس از ثبت نهایی اطلاعات و ارسال موفق فرم توسط کاربر، واحد فروش این شرکت، در اسرع وقت با مشتری تماس گرفته و اطلاعات لازم را در اختیار ایشان قرار خواهند داد.

خرید کانکس اداری دست دوم

به طور کلی کانکس‌های اداری دست دوم، در حالی که برای خرید توصیه نمی شوند و معایب بسیاری دارند، اما از مزایای ویژه ای هم برخوردارند؛ از جمله: ارزان قیمت بودن نسبت به کانکس نو، تحویل سریع و آنی، افت ناچیز قیمت برای فروش آن و … با این وجود، کانکس‌های دست دوم قابلیت سفارشی سازی ندارند و غالباً کانکس‌های مطمئن و سالمی نیستند یا حداقل آگاهی از سلامت آنها کار آسانی نیست. در پایان، توصیه‌هایی به منظور بهینه‌سازی خرید کانکس اداری دست دوم آورده‌ایم:

1- تنها قیمت مهم نیست! هیچگاه برای خرید کانکس، سریعاً و تنها بر اساس قیمت کانکس تصمیم‌گیری نکنید. در هنگام خرید کانکس دست دوم سعی کنید حتی المقدور، قیمت نمونه نو آن کانکس را نیز استعلام نمایید.

2- اگر به کانکسی نیاز دارید که به ویژه محل سکونت افراد است و انتظار دوام و عمری به مدت حداقل ۱ سال را از آن دارید، سعی کنید کانکس پانلی یا از جنس ساندویچ پانل تهیه نمایید.

3- اگر قصد دارید پس از خرید کانکس و استفاده از آن، آن را بفروشید، سعی کنید کانکس با ویژگی‌های تیپ تهیه نمایید. منظور از کانکس تیپ، کانکسی است که با ویژگی‌های معروف بازار طراحی و ساخته شده است.

4- برای خرید کانکس اداری دست دوم، همواره هزینه‌های جانبی و به ویژه هزینه حمل و نقل آن را تا مقصد در نظر بگیرید. برای مثال بهتر است کانکس را از جایی تهیه نمایید که به محل نهایی نصب کانکس نزدیک باشد.

منبع: https://www.borna.news/fa/tiny/news-1079365

بازدید : 215
يکشنبه 4 آبان 1399 زمان : 8:51

کانکس دست دوم چیست؟
کانکس های دست دوم از جمله محصولاتی هستند که بازار خرید و فروش آنها همیشه داغ است! یک کانکس پیش ساخته پس از خرید و استفاده از آن برای مدت کوتاه یا طولانی یک کانکس دست دوم (به انگلیسی: Second-Hand , Second-Class , Second-Rate و …) یا استفاده شده (Used) محسوب می شود. اگر بخواهید واقعیت را بدانید، کانکس های دوم در حالی که برای خرید توصیه نمی شوند و معایب بسیاری دارند، اما از مزایای ویژه ای هم برخوردارند؛ از جمله: ارزان قیمت بودن نسبت به کانکس نو، تحویل سریع و آنی، افت ناچیز قیمت برای فروش آن و … با این وجود، کانکس های دست دوم قابلیت سفارشی سازی ندارند و به طور کلی کانکس های مطمئن و سالمی نیستند یا حداقل آگاهی از سلامت آنها کار آسانی نیست. در این مطلب، به بررسی دقیق‌تر و جزئی‌تر مزایا و معایب انواع کانکس های دست دوم به منظور ارائه اطلاعاتی جامع جهت خرید یا فروش آنها در بازار امروز خواهیم پرداخت.

انواع کانکس دست دوم
کانکس های دست دوم در بازار، با توجه به ابعاد، مشخصات، جنس، ویژگی‌های کمی و کیفی، کاربری و … به انواع گوناگونی دسته بندی می شوند. بنابراین این گونه محصولات در بازار، از تنوع بسیار خوبی برخوردار می باشند. بسیاری از کانکس های دست دوم برای مصارف موقت (برای مثال کانکس ‌های مورد استفاده برای ساخت یک پروژه ساختمانی) مورد استفاده قرار می گیرند و با توجه به برخورداری از مزایایی که بدان ها اشاره شد، دارای مشخصات ثابت و خاصی در بازار کانکس هستند. برای مثال به لحاظ ابعاد، یک کانکس اداری ۶ متری (۶×۳ مترمربع یا ۶×۲٫۵ مترمربع) ساندویچ پانل، بسیار معروف و کاربردی تر از یک کانکس با ابعاد ۱۰×۵ مترمربع و ورقی است؛ یا امکان خرید یا فروش یک کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه بسیار بیشتر از نوع ۶ چشمه آن می باشد.

انواع کاربری‌های کانکس پیش ساخته به صورت دست دوم نیز موجود بوده و غالباً توسط فروشندگان شخصی ارائه می‌شوند. برای مثال کانکس اداری دست دوم، کانکس سرویس بهداشتی دست دوم، کانکس نگهبانی دست دوم، کانکس فروشگاهی دست دوم، کانکس کلاس درس دست دوم و … کانکس هایی که توسط تولید کنندگان برتر کانکس، طراحی و ساخته شده اند، معمولاً به دلیل برخورداری از عدم افت و کارایی پس از استفاده از آنها از قیمت بالاتری برخوردار بوده و همچنین طرفداران بیشتری نیز دارند.

کانکس دست دوم به لحاظ ابعاد
کانکس های دست دوم را به لحاظ ابعاد معمولاً به کانکس های ۲ متری (۲×۲ متر مربع)، ۳ متری (۳×۳ متر مربع)، ۴ متری (۴×۳ مترمربع یا ۴×۲٫۵ متر مربع)، ۶ متری (۶×۳ مترمربع یا ۶×۲٫۵ مترمربع)، ۸ متری (۸×۳ مترمربع یا ۸×۴ مترمربع)، ۱۲ متری (۱۲×۳ مترمربع، ۱۲×۳٫۲ مترمربع، ۱۲×۳٫۵ مترمربع یا ۱۲×۴ مترمربع) و … می شناسند که این ابعاد در میان خریداران و فروشندگان، بسیار معروف و کاربردی ترند.

با این وجود، کانکس دست دوم در بازار، به لحاظ ابعاد و اندازه ار تنوع مطلوبی برخوردار است. چون با نگاهی دیگر، این واقعیت را نمی‌شود انکار کرد که کانکس را در هر ابعادی می توان ساخت! بنابراین نوع دست دوم کانکس نیز تقریباً در هر ابعادی موجود است. اما باید این نکته را هم مد نظر داشت که بسیاری از پروژه‌های پیش‌ساخته و کانکس‌ها در ابعاد بزرگ (مانند کمپ‌های اداری و مسکونی)، اغلب سفارشی بوده و به صورت دست دوم در بازار ارائه نمی‌شوند و برای نصب و استفاده از آنها نمی‌توانیم به بازار کانکس‌های دست دوم مراجعه کنیم.

کانکس دست دوم به لحاظ جنس
کانکس های دست دوم به لحاظ جنس، به دو دسته کلی کانکس های ورقی و پانلی تقسیم می شوند. کانکس های ورقی عایق نیستند، زودتر فرسوده می‌شوند و بالطبع هزینه تعمیرات و بازسازی بیبشتری دارند، اما ارزان از نوع پانلی هستند و البته همیشه مشتریان خود را نیز دارند. کانکس های ورقی می توانند به صورت ساده، گالوانیزه و یا با پوشش‌های داخلی گوناگون تجهیز و نصب شوند. اما در مقابل، کانکس پانلی که از جنس ساندویچ پانل هستند، نسبت به صوت و حرارت عایق بوده، ماندگاری و دوام بیشتری دارند و طبعاً دیرتر پوسیده و کهنه می شوند اما نسبت به نوع ورقی، قیمت بیشتری دارند.

با این وجود همواره توصیه می شود که به ویژه برای خرید انواع کاربری های کانکس دست دوم، مانند کانکس اداری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس کلاس درس، کانکس نگهبانی، کانکس فروشگاهی و … دست دوم، از کانکس پانلی استفاده نمایید. البته دسته‌بندی‌های دیگری از جنس کانکس نیز وجود دارد که از میان آنها می‌توان به کانکس فایبرگلاس نیز اشاره نمود.

کانکس دست دوم به لحاظ امکانات و ویژگی‌های کیفی
برای خرید یا فروش کانکس دست دوم می بایست صرف نظر از ابعاد، جنس و مشخصات کمی، به امکانات، تجهیزات و ویژگی های کیفی کانکس نیز توجه داشت. بعضی از کانکس‌ها، ساده به حساب می‌آیند و از امکانات حداقلی کانکس برخوردارند؛ برای مثال: کانکس های کارگاهی (استقرار کارگر) و بعضی از کانکس‌های نگهبانی (ورقی) نمونه ای از کانکس های ساده هستند. در مقابل بعضی از کانکس ها لوکس هستند و با کاربرد VIP ، استقرار مدیران پروژه یا یک مجموعه و … مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال: کانکس اداری لوکس نمونه ای از کانکس هایی است که به عنوان محل استقرار مدیران و مهندسین یک پروژه یا اتاق جلسات و … برای یک پروژه یا مجموعه مورد استفاده قرار می گیرد.

برخی دیگر از امکانات و ویژگی های کیفی کانکس، مانند کف سازی (که می تواند با پوشش سرامیک، کف پوش، تخته و … باشد)، دکوراسیون داخلی کانکس، امکانات سرمایش و گرمایش، نوع درب (UPVC، فلزی، ضد سرقت، برقی با ریموت کنترل و …) و پنجره (فلزی، UPVC، حفاظ دار یا بی حفاظ، برخورداری از شیشه دو یا چند-جداره و …)، روشنایی داخلی و خارجی، تجهیزات شبکه و دوربین مدار بسته، واحدهای بهداشتی (انواع سرویس بهداشتی، حمام و …)، واحدهای آشپزخانه، اتاق کنترل و مانیتورینگ و … همگی از ویژگی هایی است که می تواند به نوبه خود در کیفیت و قیمت کانکس دست دوم نیز مؤثر باشند.

مزایا و معایب کانکس دست دوم
خرید و فروش کانکس دست دوم بسیار حساس است. در حالی که کانکس دست دوم به صورت آماده و تحویل آنی و با قیمت کمتر نسبت به نمونه نوی آن، موجود است، اما آگاهی از سلامت کانکس، کیفیت ساخت، مصالح و متریال های بکار رفته دانشی فنی را می طلبد که بسیاری از مشتریان کانکس های دست دوم از آن عاجزند و همین مسئله، امر خرید و فروش کانکس دست دوم را بسیار حساس می کند.

با این وجود همانطور که اشاره شد، بازار خرید و فروش کانکس دست دوم همواره داغ است و بالطبع مزایا و معایب خود را نسبت به نمونه‌های نو آن خواهد داشت. در ادامه این مطلب، با اشاره به مهمترین مزایا و معایب انواع کانکس دست دوم در بازار، به بررسی جزئیات آنها نیز خواهیم پرداخت.

قیمت کانکس دست دوم نسب به کانکس نو
مشخصاً قیمت کانکس دست دوم نسبت به نمونه نو آن کمتر است و این افت قیمت به طور معمول در بازه ۱۵% الی ۵۰% از قیمت نو آن می‌باشد. قیمت کانکس دست دوم با توجه به سال ساخت کانکس و میزان استفاده از آن، کاربری کانکس، برند سازنده کانکس، میزان سلامت آن و … معین می شود که هر کدام از این معیارها به نوبه خود در قیمت کانکس دست دوم مؤثر واقع می‌شوند.

می‌توان گفت هر چه برند سازنده کانکس قوی تر و اصطلاحاً کانکس از مارک معروفتری برخوردار باشد، در بازار کانکس‌های دست دوم، افت قیمت کمتری خواهد داشت. از عواملی که بر قیمت کانکس دست دوم در قیاس با نمونه نو آن بیشتر مؤثرند، نمای ظاهری و داخلی، سلامت کف و نوع کف‌سازی کانکس و همچنین سلامت و استحکام اسکلت کانکس می‎باشد.

قابلیت سفارشی سازی
کانکس دست دوم یک نوع کانکس آماده است که قابلیت سفارشی سازی نسبت انواع ویژگی‌های کمی و کیفی (از جمله ابعاد خاص یا کیفیت ساخت) را ندارد. با این وجود می‌توان نسبت به بازسازی، تعمیرات و افزودن امکانات و تجهیزات مورد نیاز به آن نیز اقدام نمود که البته هزینه ‌ای بعضاً قابل توجه را به خود اختصاص خواهد داد.

در مقابل، ساخت کانکس توسط شرکت های سازنده و کارگاه‌های تولید سازه‌های پیش ساخته، اغلب قابلیت سفارشی سازی به لحاظ ویژگی‌های کمی و کیفی گوناگون را توسط مشتریان دارد و همین امر سبب می‌شود که کاربری‌های خاص کانکس و انعطاف پذیری تولید کانکس نیز بیشتر باشد؛ حال آنکه بازار کانکس دست دوم، از این ویژگی‌ها برخوردار نیست.

سرعت تحویل کانکس دست دوم و کانکس نو
همانطور که اشاره شد، کانکس دست دوم یک نوع کانکس آماده محسوب می شود و تحویل آن فوری است. در واقع طی پروسه فروش کانکس، فروشنده کانکس دست دوم پس از دریافت هزینه، آن را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید در کمترین زمان آن را به محل مورد نظر حمل نمایید. این امر با توجه به خرید حتی نمونه های آماده و طبعاً کانکس سفارشی از یک شرکت سازنده، بسیار سریعتر خواهد بود. توجه داشته باشید با اینکه کانکس‌های سفارشی دارای مزایای بسیاری بوده و انعطاف پذیری ویژه‌ای دارند، اما فرآیند طراحی و ساخت آنها نیازمند زمان است.

سلامت کانکس
آگاهی از سلامت کانکس در هنگام خرید کانکس دست دوم، امر بسیار مهمی است. زیرا از طرفی نیازمند دانش تخصصی و فنی لازم در این زمینه است و از طرفی دیگر بسیاری از وضعیت‌ها، خصوصیات و ویژگی‌های کانکس را نمی‌توان به همین سادگی اندازه گرفت و قضاوت کرد؛ به ویژه اگر این ویژگی‌ها ظاهری هم نباشند (مانند کیفیت کف‌سازی کانکس).

با این وجود، هنگام خرید کانکس دست دوم می ‌توان عوامل مهمتری را برشمرد که توجه به آنها توصیه می‌گردد؛ سلامت اسکلت و عدم کج‌شدگی آن، سلامت کف‌سازی کانکس و عدم نفوذ رطوبت، سلامت سقف و درزها و عدم نفوذ رطوبت، پوسیدگی بدنه و پوشش‌های داخلی و خارجی و …

در ادامه این مطلب توصیه‌هایی کاربردی جهت خرید انواع کانکس دست دوم در بازار امروز را برای شما آورده‌ایم:

توصیه‌ها برای خرید کانکس دست دوم
تنها قیمت مهم نیست! هیچگاه برای خرید کانکس، سریعاً و تنها بر اساس قیمت کانکس تصمیم گیری نکنید. در هنگام خرید کانکس دست دوم سعی کنید حتی المقدور قیمت نمونه نو آن کانکس را نیز استعلام نمایید. گاهی اوقات کانکس نو با توجه به مزایایی که نسبت به نمونه دست دوم خود دارد، از نظر اقتصادی به صرفه تر است. بد نیست بدانید که هزینه‌های تعمیرات و بازسازی کانکس به ویژه به لحاظ اسکلت، کف، سقف و پوشش‌های داخلی و خارجی کانکس، غالباً بسیار زیاد است.
اگر به کانکسی نیاز دارید که به ویژه محل سکونت افراد است و انتظار دوام و عمری به مدت حداقل ۱ سال را از آن دارید، سعی کنید کانکس پانلی یا از جنس ساندویچ پانل تهیه نمایید. کانکس های ورقی عایق نبوده و اتلاف انرژی زیادی را دارند. کانکس ورقی معمولاً برای پروژه‌های چند روزه (برای مثال: کاربری نگهبانی) یا انبار محصولاتی مناسب است که نیازی به عایق بودن کانکس نیست.
اگر قصد دارید پس از خرید کانکس و استفاده از آن، آن را بفروشید، سعی کنید کانکس با ویژگی‌های تیپ تهیه نمایید. منظور از کانکس تیپ، کانکسی است که با ویژگی‌های معروف بازار طراحی و ساخته شده است. برای مثال جهت خرید کانکس دست دوم، ابعاد معروف بازار، برند سازنده، طراحی اصولی و مهندسی، کف‌سازی عایق و مستحکم و مواردی که قبلاً بدان‌ها اشاره کردیم را مد نظر داشته باشید.
برای خرید کانکس دست دوم، همواره هزینه‌های جانبی و به ویژه هزینه حمل و نقل آن را تا مقصد در نظر بگیرید. برای مثال بهتر است کانکس را از جایی تهیه نمایید که به مقصد نزدیک (یا همان شهر مقصد) باشد. مواردی وجود داشته‌اند که به دلیل قیمت کمتر، مشتری پس از تهیه کانکس از شهر دیگر و عدم آگاهی از سلامت کانکس (عدم بازدید خضوری و فنی از کانکس) ، همچنین عدم آشنایی با میزان هزینه‌های جانبی (تعمیرات و بازسازی، حمل و نقل و …) ضرر بسیاری را متحمل شده است؛ در حالی که نمونه نو همان کانکس می‌توانسته به لحاظ اقتصادی، بسیار مقرون به صرفه‌تر تهیه شود!
مطالبی که تا اینجا عنوان شد، اطلاعاتی جامع جهت خرید یا فروش انواع کانکس دست دوم در بازار امروز را در اختیار شما قرار داده است؛ با این وجود اگر نیاز به مشاوره حرفه‌ای در این زمینه دارید می توانید با کارشناسان شرکت ایران کانتین به عنوان بزرگترین برند سازنده انواع کانکس پیش ساخته با بیش از ۱۵ سال سابقه در شیراز و جنوب کشور، با شماره‌های: ۰۷۱۳۷۷۴۲۲۰۹ – ۰۹۱۲۰۹۰۴۰۶۰ – ۰۹۱۷۱۰۳۴۸۲۵ تماس حاصل نمایید. همکاران ما ضمن مشاوره کامل در زمینه خرید یا فروش انواع کانکس پیش ساخته، هر گونه اطلاعات بروز را در اختیار شما قرار خواهند داد.

منبع: ایران کانتین

بازدید : 194
دوشنبه 28 مهر 1399 زمان : 12:26

امروزه کانکس اداری یکی از پرفروش‌ترین و کاربردی‌ترین محصولات حوزه سازه‌های پیش ساخته بوده و قیمت کانکس اداری همواره یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های خریداران و مشتریان این گونه از کانکس‌های پیش ساخته می باشد. در این میان، با توجه به اینکه کانکس‌های اداری پیش ساخته می‌توانند با مشخصات و ویژگی‌های کمی و کیفی گوناگون، طراحی و ساخته شوند، بنابراین قیمت آن‌ها نیز با توجه به همین مشخصات و ویژگی‌ها، به عوامل متعددی بستگی داشته و مشخصاً متغیر خواهد بود. در ادامه، به بررسی عوامل مؤثر در قیمت انواع کانکس اداری و همچنین جزئیات و نحوه استعلام قیمت انواع کانکس پیش ساخته خواهیم پرداخت.

قیمت کانکس اداری به چه عواملی بستگی دارد؟

کانکس‌های اداری به لحاظ طراحی و ساخت و همچنین برخورداری از امکانات و ویژگی‌ها، تنوع بسیاری دارند؛ اما به طور کلی، از عواملی که در تعیین قیمت کانکس‌های اداری مؤثرند، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ابعاد کانکس اداری: کانکس‌های اداری با توجه به نوع کاربری اداری آن‌ها (واحد پذیرش، اتاق کارمند، اتاق مدیر، اتاق جلسات، اتاق میهمانان و ...)، تعداد پرسنل مستقر در آن و واحدهای اداری که شامل می‌شوند، می‌توانند ابعاد گوناگونی داشته و به همین ترتیب، قیمت آنها نیز متغیر خواهد بود. ساخت کانکس های اداری با ابعادی در بازه‌ی: عرض 2.5 تا 4 متر، طول 4 متر تا 12 متر و ارتفاع 2 متر تا 3 متر، بسیار معمول است.
  • جنس کانکس اداری: به طور کلی کانکس‌ها در بازار، به دو دسته کلی کانکس‌های ورقی و پانلی تقسیم‌بندی می شوند. با این وجود، گونه‌های دیگر مانند: کانکس فایبرگلاس، کانکس بتنی و ... نیز موجود می‌باشند. کانکس های ورقی (از جنس ورق فلزی معمولی یا گالوانیزه) ارزان تر هستند، اما با توجه به اینکه نسبت به نوع پانلی (از جنس ورق ساندویچ پانل)، در مقابل حرارت و صوت عایق‌ نیستند و همچنین زودتر فرسوده شده و هزینه‌های تعمیرات و بازسازی بیشتری دارند، توصیه نمی‌شوند.
  • طراحی و پلان کانکس اداری: جزئیاتی نظیر تعداد پارتیشن‌ها یا واحدها و نحوه ارتباط آن‌ها، ساختار و شکل کلی کانکس اداری (مربعی، مستطیلی، منحنی یا ترکیبی از آن‌ها)، تعداد طبقات کانکس اداری و همچنین پلان هر بخش یا زیرمجموعه، می‌توانند به نوبه خود، در قیمت نهایی کانکس، بسیار مؤثر واقع شوند.
  • کف سازی کانکس: از مهمترین عواملی است که در کیفیت کانکس مؤثر است. نوع و کیفیت کف سازی و پوشش کف (بتن، ورق عرشه‌فولادی، سرامیک، تخته و ... یا ترکیبی از آن‌ها)، در مقاومت کانکس نسبت به نفوذ رطوبت از کف و آسیب‌های جدی به آن، بسیار مؤثر می‌باشد. بنابراین قیمت کانکس نیز بسته به نوع و کیفیت کف سازی آن، متغیر خواهد بود.
  • دکوراسیون داخلی و نمای خارجی: نوع و کیفیت دکوراسیون داخلی کانکس اداری (PVC ، MDF و ...) و همچنین نمای خارجی کانکس (انواع کامپوزیت، آلوبوند، ترمووود، سایدینگ و ...) نیز در قیمت انواع کانکس اداری مؤثر می‌باشد. کانکس اداری با تجهیز قوی دکوراسیون داخلی و همچنین نمای خارجی، به عنوان «کانکس اداری لوکس» محسوب شده که از قیمت بالاتری نسبت به نوع ساده آن، برخوردار می‌باشد.
  • امکانات و تجهیزات جانبی: مشخصاً نصب امکانات و تجهیزات جانبی برای کانکس، هزینه‌هایی را به خود اختصاص خواهد داد. امکاناتی نظیر سامانه‌های سرمایش و گرمایش، تعداد و نوع درب و پنجره‌های کانکس، واحدهای بهداشتی و ... که برای پرسنل اداری نصب و تعبیه می‌گردند، هر کدام به نوبه خود در قیمت انواع کانکس اداری مؤثر واقع خواهند شد.
  • مصالح و متریال‌‌های مورد استفاده: می‌دانیم که در بازار، مصالح و متریال اولیه و همچنین وسایل و امکانات و تجهیزات برای ساخت یک کانکس اداری متغیر بوده و به همین علت، بدیهی است که نوع و کیفیت آن‌ها، در قیمت انواع کانکس اداری پیش ساخته بسیار مؤثر خواهد بود.

استعلام قیمت کانکس چیست؟

به طور معمول، شرکت‌ها و تولیدکنندگان کانکس پیش ساخته (مانند شرکت ایران کانتین)، امکانی را فراهم می‌آورند که مشتریان یا کسانی که قصد خرید کانکس را دارند، بتوانند از طریق آن، نسبت به استعلام قیمت کانکس، با توجه به تعداد، مشخصات، امکانات و ویژگی‌های کمی و کیفی آن‌ها، اقدام نمایند.

فرآیند استعلام قیمت کانکس (یا استعلام بهای کانکس) بدین گونه است که مشتریان با در اختیار قراردادن تعداد، مشخصات، امکانات و تجهیزات و سایر ویژگی‌های کمی و کیفی کانکس مورد نظر به واحد فروش شرکت تولیدکننده، نسبت به استعلام قیمت و دریافت پیش‌فاکتور، اقدام می نمایند. در مقابل، واحد فروش آن شرکت، پس از بررسی مشخصات کانکس درخواستی و برآورد هزینه‌های ساخت آن، قیمت نهایی و در صورت نیاز، پیش‌فاکتور فروش را به مشتری ارائه خواهد داد.

نحوه استعلام قیمت کانکس اداری چگونه است؟

استعلام قیمت کانکس اداری پیش ساخته می تواند به صورت تلفنی و از طریق تماس با واحد فروش شرکت تولیدکننده کانکس پیش ساخته صورت پذیرد که در این صورت یک نوع استعلام فوری و تقریبی به حساب می‌آید.

نحوه دیگر استعلام قیمت کانکس که روش پیشنهادی است، از طریق فرم اینترنتی استعلام قیمت کانکس می باشد که شرکت‌های تولید کننده کانکس، معمولاً از طریق وبسایت خود در اختیار مشتریان و خریداران کانکس قرار می دهند. طراحی فرم های مذکور به گونه ای است که کاربران، از طریق وارد کردن مشخصات فردی، سازمانی و همچنین مشخصات و ویژگی‌های کانکس مورد نظر، اقدام به استعلام قیمت و در صورت نیاز، دریافت پیش‌فاکتور می نمایند. مشخصاً این گونه از استعلام قیمت، بسیار دقیق‌تر از نوع تلفنی و تقریبی خواهد بود.

شرکت ایران کانتین به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع کانکس‌های اداری پیش ساخته در جنوب کشور، فرم اینترنتی استعلام قیمت کانکس را از طریق وبسایت خود به مشتریان و خریداران کانکس ارائه داده است. پس از ثبت نهایی اطلاعات و ارسال موفق فرم توسط کاربر، واحد فروش این شرکت، در اسرع وقت با مشتری تماس گرفته و اطلاعات لازم را در اختیار ایشان قرار خواهند داد.

تنها قیمت مهم نیست!

توجه داشته باشید که مواد و مصالح مصرفی، مشخصات فنی، شرایط پرداخت هزینه، نحوه و موعد تولید و تحویل و … در قیمت و هزینه‌های تولید کانکس و ساختمان پیش ساخته بسیار تأثیرگذار است؛ بنابراین در هنگام استعلام بهای کانکس از تولید کننده های کانکس، موارد مذکور را مد نظر داشته باشید و صرفاً از روی عدد قیمت و ابعاد کانکس، سریعاً تصمیم گیری نکنید!

منبع: افکارنیوز

بازدید : 267
شنبه 26 مهر 1399 زمان : 11:19

کانکس اداری سالنی چیست؟

کانکس اداری سالنی یکی از انواع کانکس های اداری پیش ساخته است که به صورت سالنی یک-تکه و معمولاً در ابعاد متوسط و بزرگ ساخته می‌شود. این گونه کانکس ها، عموماً عاری از پارتیشن ها و واحدهای اضافی مانند سرویس بهداشتی، اتاقک‌های مجزا و … می باشند. کانکس اداری سالنی را معمولاً در ابعاد مستطیلی و مربعی بزرگ طراحی کرده و می سازند؛ اما گاهی کاربری کانکس های سالنی (برای مثال: آمفی تئاتر پیش ساخته) موجب می شود که در اشکال منحنی متوسط و بزرگ نیز طراحی و اجرا شوند. کانکس های اداری سالنی کاربرد بسیاری برای دنیای امروز دارد و از میان آنها می توان به موارد: انبار محصولات و مواد غذایی، سالن های اداری، سالن جلسات و کنفرانس ها، آمفی تئاترها، نمایشگاه محصولات، سالن های گردهمایی و … اشاره داشت.

در تصویر زیر نمایی از داخل یک کانکس اداری سالنی ساندویچ پانل را مشاهده می نمایید که با پنجره‌های UPVC و شیشه دوجداره (جهت عایق سازی کانکس)، پوشش کف سرامیک، پوشش دیواره های داخلی و سقف از نوع PVC روکشدار و ضدضربه، روشنایی SMD و … تجهیز شده است:

نمای داخل کانکس اداری سالنی ساندویچ پانل با دکوراسیون PVC

نمای داخل کانکس اداری سالنی ساندویچ پانل با دکوراسیون PVC

ابعاد کانکس اداری سالنی

همانطور که اشاره شد، کانکس اداری سالنی به طور معمول در ابعاد متوسط و بزرگ طراحی و ساخته می شود. طراحی ساختار مستطیلی برای کانکس های اداری سالنی بسیار معمول است؛ با این وجود، ساختار مربعی و گاهاً منحنی و ترکیبی نیز برای آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

ابعاد معروف برای این گونه کانکس ها از عرض حداقل ۳ متر و طول حداقل ۸ متر شروع می شود. ارتفاع کانکس نیز برحسب نیاز مانند کاربری های دیگر کانکس از ۲ متر تا ۳ متر متغیر می باشد؛ اما ارتفاع ۲٫۳ تا ۲٫۶ متر معمول است. اگر بخواهیم به ابعاد معروف کانکس های اداری سالنی مستطیلی اشاره کنیم، ابعاد ۸×۳ ، ۸×۴ ، ۱۰×۲٫۵ ، ۱۰×۳ ، ۱۰×۴ ، ۱۲×۳ ، ۱۲×۳٫۵ ، ۱۲×۴ بسیار کاربردی و معمول است؛ اما سفارش کانکس به صورت مستطیلی و در ابعاد بزرگتر نیز وجود دارد. برای مثال در تصویر زیر نمونه ای از کانکس اداری-سالنی (با کاربری کانکس مدیریت بحران) ساخت شرکت ایران کانتین را مشاهده می نمایید که در ابعاد ۱۵×۳٫۵ متر، برای اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان طراحی و ساخته شده است:

کانکس اداری سالنی ۱۵ متری با ابعاد ۱۵×۳٫۵

کانکس اداری سالنی ۱۵ متری با ابعاد ۱۵×۳٫۵

کانکس سالنی مربعی و در ابعاد بزرگ معمولاً به صورت چند-تکه طراحی و ساخته می شوند. سپس هر تکه را جداگانه تا محل پروژه حمل کرده و به هم متصل می نمایند. برای مثال یک کانکس سالنی می تواند به منظور یک هایپر فروشگاهی پیش ساخته طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرد که ممکن است واحدهای اداری مربوطه را نیز در خود جای دهد.

در تصویر زیر نمونه ای از کانکس کانکس سالنی با کاربری هایپر فروشگاهی را مشاهده می نمایید که از جنس ساندویچ پانل بوده و به صورت سه-تکه‌ای که هر تکه با ابعاد ۱۰×۳٫۳۳ متر مربع طراحی و ساخته شده است، اجرا شده است. همانطور که اشاره شد، هر تکه به صورت جداگانه به محل پروژه حمل شده و در نهایت به هم متصل می گردند که تشکیل یک کانکس سالنی مربعی، با ابعاد ۱۰×۱۰ متر مربع را خواهند داد:

کانکس سالنی با کاربری هایپر فروشگاهی-ساندویچ پانل

کانکس سالنی با کاربری هایپر فروشگاهی-ساندویچ پانل

کاربرد کانکس اداری سالنی

به بیان ساده دانستیم که یک کانکس اداری سالنی گونه ای از کانکس های پیش ساخته با کاربری اداری است که در قالب و به شکل یک سالن می باشد. کانکس های اداری سالنی می توانند جایگاهی قابل حمل و نقل برای فعالیت اداری پرسنل یک اداره یا مدیران یک مجموعه یا پروژه ساختمانی و … باشند. تعبیه امکانات و تجهیزات اداری، مانند میز و صندلی‌های اداری و … کانکس اداری سالنی را به یک کانکس پیش ساخته با کاربری اداری تبدیل خواهد کرد.

با این وجود کانکس های اداری سالنی می توانند به عنوان سالن جلسات اداری، سالن گردهمایی ها، کنفرانس ها و همایش ها، سالن نمایشگاه محصولات و Showroom ها، سالن های آمفی تئاتر و پخش ویدئو، حتی دفاتر فروش . نمایندگی و … مورد استفاده قرار گیرند. همچنین فعالیت بسیاری از کسب و کارها مانند آشپزخانه‌ها، سالن غذاخوری، پرورش و نگهداری حیوانات، دلیوری خوراک و … نیز می تواند در فضایی مثل یک کانکس سالنی پیش ساخته انجام پذیرد. علاوه بر این، کانکس های سالنی می توانند به عنوان کانکس انبار و جایگاهی برای نگهداری و انبار انواع محصولات، مواد غذایی و … نیز باشند.

درتصویر زیر نمونه ای از یک کانکس سالنی ساندویچ پانل با درب و پنجره UPVC را مشاهده می نمایید که جهت کاربری آشپزخانه صنعتی و سالن غذاخوری، توسط شرکت ایران کانتین، طراحی و ساخته شده است. این کانکس از امکانات سرمایش و گرمایش و جایگاه استراحت پرسنل خدماتی نیز برخوردار است، کانکس سالنی به صورت دو-تکه طراحی و ساخته شده است:

کانکس سالنی با کاربری آشپزخانه صنعتی و سالن غذاخوری

کانکس سالنی با کاربری آشپزخانه صنعتی و سالن غذاخوری

ساخت کانکس اداری سالنی

ساخت هر کانکس پیش ساخته به طور کلی، مراحلی دارد که از طراحی تا نصب کانکس را شامل می شود. به طور کلی عوامل بسیاری در طراحی و ساخت کانکس پیش ساخته مؤثرند؛ یکی از عواملی که در طراحی و ساخت کانکس ها بسیار مؤثر است، (علاوه بر کاربری کانکس)، می توان به نوع خدماتی که در کانکس ارائه می شود، محل نصب، نوع استفاده از کانکس و … اشاره کرد. برای مثال کانکس برای نصب بر روی یک پشت بام ساخته می شود یا در داخل یک محوطه مورد استفاده قرار می گیرد؟ ابعاد کانکس چیست و چه تعداد از افراد در داخل کانکس فعالیت دارند؟ یک کانکس سالنی است یا تنها یک اتاق؟ کانکس ثابت است یا متحرک؟ و … مشخصاً تمام این ها می توانند به نوبه خود در طراحی و پلان ساخت کانکس تأثیرگذار باشند.

دانستیم که کانکس های اداری سالنی معمولاً در ابعاد بزرگ طراحی و ساخته می شوند. بدین منظور کانکس های اداری سالنی می توانند هم به صورت یک-تکه و در ابعاد متوسط ساخته شوند، هم به صورت دو یا چند-تکه و در ابعاد بزرگتر. برخی محدودیت ها از جمله محدودیت های حمل و نقل، باعث می شوند که طراحی، ساخت و پیاده سازی کانکس های پیش ساخته به صورت دو یا چند-تکه باشد.

می توان گفت به طور معمول اگر عرض یک کانکس پیش ساخته بیش از ۴ متر و طول آن احیاناً بیشتر از ۱۴ متر باشد، به صورت دو-تکه یا چند-تکه طراحی و ساخته خواهد شد. طراحی کانکس سالنی نسبت به کانکس هایی که از واحدها و پارتیشن های متعددی برخوردارند، طراحی ساده محسوب می شود. اما این در صورتی است که به صورت مستطیلی یک-تکه باشد!

استعلام قیمت کانکس اداری سالنی

قیمت کانکس بر حسب مشخصات، ویژگی ها و امکانات و تجهیزات آن برآورد می شود. عواملی مانند ابعاد، مساحت و نقشه کانکس، جنس کانکس، جنس و تعداد درب و پنجره(ها)، جنس کف، دکوراسیون داخلی، امکانات و تجهیزات داخلی از جمله سرمایش و گرمایش و … همگی در قیمت کانکس پیش ساخته می توانند مؤثر واقع شوند. با این وجود کانکس های اداری سالنی به دلیل اینکه طراحی ساده ای داشته و ار معمولاً از امکانات و تجهیزات خاص و واحدهای متعدد برخوردار نیستند، از قیمت متوسطی نسبت به انواع کانکس های دیگر برخوردار می باشند. به طور کلی قیمت کانکس یا پروژه پیش ساخته با توجه به ویژگی های مؤثر در تعیین هزینه ساخت و پیاده سازی و توسط واحد فروش ایران کانتین تعیین و محاسبه می شود و نهایتاً به صورت قیمت به ازای هر متر مربع به مشتری ارائه خواهد شد.

اگر به استعلام قیمت فوری انواع کانکس های اداری سالنی نیاز دارید می توانید مستقیماً با شماره‌های ۰۷۱۳۷۷۴۲۲۰۹ – ۰۹۱۲۰۹۰۴۰۶۰ – ۰۹۱۷۱۰۳۴۸۲۵ مربوط به واحد فروش شرکت ایران کانتین تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما ضمن دریافت اطلاعات لازم از شما، قیمت، مشخصات، مدت زمان ساخت و سایر راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

همچنین می توانید جهت استعلام قیمت انواع کانکس های پیش ساخته، از جمله کانکس های اداری سالنی و دریافت پیش فاکتور، از طریق فرم استعلام قیمت کانکس نیز اقدام نمایید. همکاران ما در واحد فروش ، ضمن بررسی اطلاعات دریافتی از طریق فرم، در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده و در صورت تمایل نسبت به صدور پیش فاکتور برای شما اقدام می نمایند.

منبع: ایران کانتین

بازدید : 207
سه شنبه 22 مهر 1399 زمان : 8:43

کانکس اداری مدیریتی چیست؟

کانکس اداری مدیریتی معروف به کانکس مدیریتی سازه‌ای پیش ساخته است که محل استقرار و کار مدیریت یا مدیران (Managers) یک مجموعه یا مسئولین یک پروژه می باشد. در کانکس مدیریتی انواع فعالیت ها و وظایف مرتبط با مدیریت یک یا چندین مجموعه یا مدیریت پروژه (Project Management) یا نظارت بر یک پروژه صورت می پذیرد. کانکس های اداری مدیریتی به لحاظ تجهیزات و امکانات، یک کانکس مجهز به حساب می آیند و با طراحی ویژه ساخته می شوند. به طور معمول کانکس های اداری مدیریتی از دکوراسیون داخلی و نمای داخلی زیباتر و با کیفیت بالاتری نسبت به کانکس های معمولی برخوردار می باشند.

کاربرد کانکس های مدیریتی جهت تجهیز انواع کارگاه‌ها یابه عنوان عملیات مدیریت و نظارت یک مجموعه یا پروژه، بسیار زیاد است و از انواع کانکس های کاربردی در دنیای امروز محسوب می شوند. در ادامه این نوشته به بررسی خصوصیات کانکس های اداری مدیریتی، ویژگی ها، قابلیت ها و امکانات و تجهیزات آنها، به طور مفصل خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید!

کاربرد کانکس اداری مدیریتی

همانطور که اشاره شد و از آنجایی که هر مجموعه، کارگاه و یا پروژه در حال ساخت، نیاز به یک اتاق یا واحد مدیریتی جهت انجام فعالیت های مدیران آن دارد، دسته‌بندی کانکس های اداری و مدیریتی کاربرد زیادی در دنیای امروز دارند و همواره مورد استفاده قرار می گیرند.

کانکس مدیریت بحران نمونه ای از کاربرد کانکس مدیریتی است که می تواند جهت امور رسیدگی و مدیریت یک بحران با سرعت ساخته و نصب شده و مورد استفاده قرار گیرد.

مدیریت پروژه های ساختمانی به ویژه با حضور مداوم در محل آن پروژه، یکی از موقعیت هایی است که نیاز به استقرار کانکس های مدیریتی جهت فعالیت و انجام امور مدیریتی، توسط مدیران آن پروژه را دو چندان می کند.

از کاربردهای دیگر می توان به کانکس مدیریت درمان اشاره داشت که در واقع مکانی پیش ساخته است که جهت انجام امور مدیریتی یک پروژه درمانی در محل مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرد.

ابعاد کانکس اداری مدیریتی

کانکس های اداری مدیریتی با توجه به برخورداری امکانات و تجهیزات (انواع میز، صندلی و کمدهای اداری و …) و همچنین لحاظ فضایی مناسب برای فعالیت مدیران، مراجعات پرسنل و … به طور معمول ابعاد بزرگی نسبت به کانکس های معمولی دارند. کانکس های مدیریتی می توانند بر حسب نیاز، به دو صورت یک-تکه و چند-تکه طراحی و ساخته شوند و هر کدام از آنها دارای یک یا چندین واحد یا پارتیشن باشند.

بعضی از کانکس های مدیریتی ، به صورت سالنی و یک تکه طراحی و ساخته می شوند که در واقع به صورت یک اتاق یا سالن پیش ساخته برای انجام فعالیت ها و امور مدیریتی می باشند. ابعاد معمول برای این گونه کانکس ها، ۴×۳ ، ۶×۳، ۱۲×۳ ۸×۴ و … مترمربع می باشد؛ اما ابعاد دیگر هم برای آنها قابل پیاده سازی است.

در تصویر زیر نمای داخلی نمونه ای از کانکس اداری ایران کانتین با ابعاد ۱۲×۳ متر مربع، یک-تکه و تک-واحدی، با یک درب ضدسرقت و دو پنجره UPVC را مشاهده می نمایید که البته بعداً امکانات و وسایل داخلی در آن قرار خواهند گرفت؛ این کانکس با پوشش کف سرامیک و دکوراسیون PVC روکشدار ضدضربه، تجهیز شده است:

نمای داخل کانکس اداری 12 متری با ابعاد 12×3

نمای داخل کانکس اداری ۱۲ متری با ابعاد ۱۲×۳

گاهی کانکس های اداری با امکانات و تجهیزات بیشتری طراحی و ساخته می شوند. برای مثال هر یک از واحدهای سرویس بهداشتی، آبدارخانه، آشپزخانه، اتاق انتظار، راهرو و … می تواند بر ابعاد کانکس نیز مؤثر باشد. بدین منظور، این گونه کانکس ها ، باز هم می توانند با برخورداری از طراحی و ساخت یک-تکه یا چند-تکه، حاوی واحدهای مذکور باشند.

به طور معمول اگر کانکس های اداری مدیریتی در ابعاد خیلی بزرگ و احیاناً دارای طراحی غیر-مستطیلی باشند، به صورت چند تکه ساخته طراحی و ساخته می شوند که برای نصب آن در محل پروژه، هر تکه را جداگانه حمل کرده و سپس در محل، آنها را به هم متصل می کنند. البته کانکس های مدیریتی می توانند در ابعاد کوچکتر، یک تکه نیز ساخته شوند و با این وجود از امکان واحد سرویس بهداشتی نیز برخوردار باشند.

در تصویر زیر نمونه هایی از نمای داخلی کانکس اداری ساخت شرکت ایران کانتین را مشاهده می نمایید که در تصویر سمت چپ کانکس یک-تکه در ابعاد ۶×۳ متر مربع طراحی و ساخته شده و واحد سرویس بهداشتی در انتهای کانکس و در تصویر سمت راست، کانکس چند-تکه مجهز به سرویس بهداشتی در ابتدا یا ورودی کانکس، می باشد.

نمای-داخل-کانکس-مدیریتی-مجهز-به-سرویس-بهداشتی

نمای-داخل-کانکس-مدیریتی-مجهز-به-سرویس-بهداشتی

کانکس مدیریتی لوکس

با اینکه کانکس های مدیریتی غالباً به صورت لوکس طراحی و اجرا می شوند، اما می توان آنها را به کانکس های مدیریتی ساده و لوکس، تقسیم بندی نمود. کانکس های لوکس نسبت به انواع ساده آن، از امکانات و تجهیزات به ویژه ظاهری و دکوراسیون شیک تر برخوردارند.

در مقابل کانکس های ساده، از امکانات ضعیفتر برخوردار بوده و ممکن است دکوراسیون خاصی نیز برای آنها در نظر گرفته نشود. کانکس های مدیریتی ساده اغلب از گونه کانکس اداری-کارگاهی هستند که اغلب ارزانتر و از امکانات ظاهری ضعیفتری برخوردارند.

در تصویر زیر، نمایی از کانکس مدیریتی لوکس ایران کانتین را مشاهده می نمایید که با دکوراسیون داخلی PVC روکشدار و ضدضربه با تم کرم-قهوه‌ای، انواع میزهای اداری مدیران، صندلی‌های اداری، پرده، روشنایی SMD، داکت کشی و سیم کشی برق و شبکه، سامانه سرمایش و گرمایش، پوشش کف سرامیک و … تجهیز شده است. همچنین کانکس های اداری مدیریتی، قابلیت سفارشی سازی را به طور کامل از سوی مشتری نیز دارد.

دکوراسیون داخلی کانکس اداری لوکس ایران کانتین

نمای داخلی کانکس مدیریتی لوکس ایران کانتین

قیمت کانکس مدیریتی

قیمت کانکس مدیریتی بر حسب مشخصات و ویژگی‌های آن، توسط تیم فروش یک شرکت سازنده کانکس مشخص می شود. ابعاد کانکس مدیریتی، جنس کانکس، نقشه یا پلان کانکس، برخورداری از امکانات واحدهای سرویس بهداشتی، آبدارخانه، آشپزخانه، اتاق انتظار، راهرو و … ، نوع و جنس دکوراسیون داخلی، برخورداری از سیستم سرمایش و گرمایش، نوع پوشش کف کانکس و … هر یک به نوبه خود در قیمت کانکس اداری مدیریتی می توانند مؤثر واقع شوند.

برای آگاهی از قیمت انواع کانکس اداری مدیریتی با مشخصات و ویژگی های گوناگون، می توانید از طریق صفحه استعلام قیمت کانکس اقدام نموده و یا مستقیماً با شماره های واحد فروش ایران کانتین ۰۷۱۳۷۷۴۲۲۰۹ – ۰۹۱۲۰۹۰۴۰۶۰- ۰۹۱۷۱۰۳۴۸۲۵ تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در واحد فروش، ضمن کسب اطلاعات لازم، قیمت بر حسب مترمربع یا قیمت پروژه پیش ساخته مورد نظر را به صورت کلی و با ارسال پیش فاکتور به شما اعلام خواهند نمود.

منبع: ایران کانتین

بازدید : 307
پنجشنبه 17 مهر 1399 زمان : 10:26

گزارش وبسایت جامعه خبری-تحلیلی الف در خصوص نحوه طراحی و ساخت انواع کانکس های اداری پیش ساخته در ابعاد مختلف و همچنین کمپ های اداری، که به بررسی عوامل مؤثر بر چگونگی طراحی تا ساخت و نصب کانکس های اداری نیز می پردازد. در این گزارش آمده است:

هنگامی که صحبت از کانکس به میان می‌آید، به طور معمول یک ساختمان کوچک پیش‌ساخته در ذهن ما تداعی می‌شود! اما در واقع، کانکس‌های پیش ساخته می‌توانند در هر ابعادی با توجه به کاربری‌شان و نوع نیاز ما به آنها، طراحی و ساخته شوند؛ برای مثال: کانکس اداری می تواند در ابعادی کوچک به عنوان یک دفتر فروش پیش ساخته و در ابعادی وسیع‌تر و بزرگ‌تر، به عنوان یک اداره پیش ساخته طراحی و ساخته شود. با این وجود، عوامل و معیارهایی از قبیل محدودیت‌های حمل و نقل، ابعاد معمول در بازار کانکس، ابعاد مواد مصرفی، ساختار و کاربری کانکس و ... وجود دارند که هر کدام به نوبه خود، ما را به سوی طراحی‌های گوناگون کانکس پیش ساخته (و گاهاً ابعاد محدودتر) سوق خواهند داد. در ادامه با طراحی و ساخت انواع کانکس اداری در ابعاد بزرگ، بیشتر آشنا خواهیم شد.

کانکس های اداری معمولاً به این دلیل که ممکن است از واحدهای اداری مختلفی تشکیل شده باشند، در ابعاد بزرگ طراحی و ساخته می شوند. یک اداره پیش ساخته، موسوم به کمپ اداری پیش ساخته از واحدها و بخش‌های گوناگونی نظیر: اتاق مدیران، اتاق کارمندان، اتاق برگزاری جلسات، اتاق VIP ویژه میهمانان، اتاق پذیرایی، اتاق یا سالن انتظار، واحد آشپزخانه و آبدارخانه، واحدهای سرویس بهداشتی و ... تشکیل شده است.

در تصویر فوق، نمایی از یک کمپ اداری پیش ساخته که به صورت دو طبقه و از جنس ساندویچ پانل توسط شرکت ایران کانتین طراحی و ساخته شده است را مشاهده می‌نمایید. البته کانکس اداری ممکن است با کاربری‌هایی مانند دفتر فروش، دفتر مشاوره، دفتر پذیرش و ... مورد استفاده قرار بگیرند که در این صورت نیاز به طراحی و ساخت در ابعاد بزرگ نخواهد بود. کانکس اداری با کاربری‌های اخیر، معمولاً به صورت یک-تکه و در ابعاد 4×3 ، 6×3 ، 4×2.5 و 5×3 مترمربع ساخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

طراحی کانکس اداری در ابعاد بزرگ

طراحی کانکس در ابعاد بزرگ، نقش بسیار مهمی را در بهینه سازی مراحل ساخت و تولید، همچنین استحکام و عمر آنها ایفا می کند. طراحی کانکس اداری باید مطابق با اصول مهندسی باشد و به ویژه در ابعاد بزرگ، می بایست بتواند مقاومت کانکس اداری را در برابر انواع نیروها تضمین کرده و خطاهای هر مرحله از تولید و ساخت کانکس اداری پیش ساخته را بخوبی رفع نماید.

طراحی کانکس اداری در ابعاد بزرگ، معمولاً به صورت طراحی چند-تکه انجام می پذیرد تا بتوان هر یک از تکه های پیش ساخته را پس از ساخت، به محل پروژه حمل کرده و در آنجا مطابق با پلان و نقشه کانکس، نصب و پیاده سازی نمود. بدین لحاظ، طراحی کانکس در ابعاد بزرگ، یک طراحی بسیار دقیق را می طلبد.

عوامل بسیاری در طراحی کمپ‌های اداری پیش ساخته که در ابعاد بزرگ ساخته می شوند، دخیل می‌باشند؛ تعداد طبقات، تعداد و چیدمان واحدها، تعداد و چیدمان واحدهای همسان و غیرهمسان، دسترسی واحدهای مختلف به یکدیگر، ارتباط طبقات با یکدیگر، امکانات کمپ اداری و ... از جمله عوامل مؤثر در طراحی این گونه ساختمان های پیش ساخته می باشند.

تصویر فوق نمایی از داخل یک کمپ اداری پیش ساخته از جنس ساندویچ پانل و محصول شرکت ایران کانتین را نشان می دهد که با دکوراسیون PVC، درب و پنجره‌های UPVC، میز و صندلی‌های اداری، نورپردازی، پارتیشن بندی واحدهای مختلف اداری و ... تجهیز شده است.

ساخت کانکس اداری در ابعاد بزرگ

تا کنون دانستیم که ساخت کانکس اداری در ابعاد بزرگ قبل از هر چیز، نیازمند طراحی دقیق و مطابق با اصول و قواعد مهندسی می باشد. مراحل ساخت کانکس نیز به نوبه خود می بایست توسط مدیریت تولید یا سرپرست کارگاه تولیدی معین شود که می تواند تأثیر بسزایی در کیفیت ساخت و بهینه سازی مراحل ساخت داشته باشد.

به طور کلی ساخت کانکس اداری به ویژه در ابعاد بزرگ با توجه به مشخصات و ویژگی‌های کانکس پیش‌ساخته مورد نظر انجام می شود. دانستیم که تعداد طبقات کانکس اداری از عوامل مهم در طراحی و ساخت می باشد؛ کانکس اداری به صورت یک-طبقه، دو-طبقه و یا چند-طبقه طراحی و ساخته می شود که بر این اساس، می تواند از طراحی‌های مختلفی به لحاظ اسکلت بندی، ارتباط طبقات و ... برخوردار بوده و متعاقباً مراحل و شیوه‌های ساخت گوناگونی را شامل شود.

چیدمان واحدها و تقسیم‌بندی واحدهای زیرمجموعه، از جمله عوامل تعیین کننده در طراحی و ساخت یک کانکس اداری به ویژه در ابعاد بزرگ است. برای مثال از آنجا که یک کمپ اداری پیش‌ساخته می تواند واحدهای اداری، بهداشتی، پذیرایی و ... را شامل شود، بنابراین موقعیت این واحدها و همچنین واحدهای زیرمجموعه‌ی آنها در کل ساختمان پیش‌ساخته، می تواند تأثیر بسزایی در مراحل طراحی و ساخت داشته باشد.

کاربری‌های خاص یک مجموعه اداری پیش ساخته می تواند دسترسی‌های واحدها و زیرمجموعه های آنها را به یکدیگر تعریف نماید. بنابراین طراحی می تواند به گونه ای باشد که همه واحدها از طریق یک راهرو به اتاق مدیریت دسترسی داشته باشند، یا در طراحی چند-طبقه‌ای، فقط پرسنل خاصی به لحاظ موقعیت مکانی، دسترسی به اتاق جلسات را داشته باشند؛ یا برای مثال طراحی کانکس اداری یا کمپ اداری به گونه ای باشد که تمامی واحدهای مستقر، بتوانند دسترسی آسانی به واحدهای سرویس بهداشتی داشته باشند. اگر قرار باشد کانکس اداری یا کمپ اداری به صورت دو-طبقه یا چند-طبقه ساخته شود، بنابراین می بایست در طراحی و ساخت امکان ارتباط میان طبقات را نیز در نظر گرفت که به طور معمول از آسانسور، پله و ... میسر خواهد بود.

تجهیزات و امکاناتی که برای یک کانکس اداری بزرگ یا کمپ اداری تعبیه می شوند، می توانند از عواملی باشند که در طراحی و ساخت آنها تأثیرگذار است. برای مثال امکانات و تجهیزات واحدهای بهداشتی داخلی، سامانه‌های گرمایش و سرمایش داخلی یا خارجی، نورپردازی‌ها و دکوراسیون، سامانه‌های امنیتی، تجهیزات اتصال به شبکه و اینترنت، سامانه‌های تهویه و ... همگی می توانند به نوبه خود در مراحل طراحی و ساخت کانکس های اداری پیش ساخته به ویژه در ابعاد بزرگ، مؤثر واقع شوند.

https://www.alef.ir/news/3990716020.html

بازدید : 308
چهارشنبه 9 مهر 1399 زمان : 8:29

یک کانکس اداری می تواند با توجه به مشخصات و ویژگی هایش، به عنوان یک اداره پیش ساخته (بزرگ یا کوچک، ساده یا لوکس، یک طبقه یا چندطبقه) تلقی شده و مورد استفاده قرار بگیرد؛ و علاوه بر این، از قابلیت جابجایی، ساخت و نصب سریع نیز برخوردار است.

با پیشرفت علمی و دستیابی به فناوری های نوین، تولید سازه های پیش ساخته یا به معنای دقیق تر، ساخت کانکس پیش ساخته بیش از پیش و به دلیل برخورداری از مزایای گوناگونی که دارند، بسیار مورد توجه انسان امروز قرار گرفته است. قابلیت جابجایی، ساخت و نصب سریع، از جمله ویژگی های کانکس های پیش ساخته می باشند. کاربری کانکس پیش ساخته انواع مختلفی را شامل می شود که در این میان، کانکس اداری از جمله کاربری هایی است که بسیار مفید و کاربردی بوده و مورد استفاده انواع ارگان ها، شرکت ها، مؤسسات و سایر کسب و کارها قرار می گیرد.

کانکس های اداری که به آن ها کانکس آفیس نیز گفته می شود، با توجه به مشخصات و ویژگی‌هایی که دارند، به انواع گوناگونی دسته بندی می شوند. برای مثال: ابعاد کانکس ، امکانات و تجهیزات، تعداد طبقات و ... می توانند برای دسته بندی انواع کانکس های اداری، عواملی تعیین کننده باشند. در ادامه با انواع کانکس های اداری پیش ساخته بیشتر آشنا می شویم.

کانکس اداری ساده

کانکس اداری ساده به نوعی از کانکس اداری گفته می شود که به طور معمول از امکانات و تجهیزات کمتری نسبت به نمونه لوکس آن برخوردار است. این گونه ها کانکس ها، معمولاً به صورت یک-تکه و در ابعاد کوچک یا متوسط طراحی و ساخته می شوند. برای مثال کانکس اداری-کارگاهی، نمونه ای از کانکس اداری ساده می باشد که جهت مراجعه کارگران، در محل اجرای یک پروژه استقرار یافته و مورد استفاده قرار می گیرد.

کانکس اداری لوکس

کانکس های اداری لوکس به لحاظ ظاهری، بسیار شیک بوده و امکانات و تجهیزات (به ویژه دکوراسیون داخلی و خارجی) قوی تر و بیشتری نسبت به انواع ساده آن، برخوردار می باشند. کانکس های اداری-مدیریتی نمونه ای از کانکس های اداری لوکس می باشند. معمولاً کاربری کانکس لوکس اداری به عنوان اتاق جلسات مدیران، اتاق VIP و میهمانان ویژه و بعضاً نمایشگاه محصولات لوکس نیز در نظر گرفته می شود.

کمپ اداری پیش ساخته

کانکس های اداری می توانند در ابعادی وسیع تر و به طور معمول، شامل دو یا چند طبقه نیز طراحی و ساخته شوند که آن ها را با نام کمپ اداری پیش ساخته می شناسند. کمپ های اداری پیش ساخته از واحدهای اداری گوناگون تشکیل یافته و به لحاظ طراحی، استحکام و مقاومت و همچنین تسهیل دسترسی به واحدهای مختلف، می بایست از طراحی پیشرفته تر، امکانات و تجهیزات بیشتری نسبت به نوع ساده یا تک-طبقه نیز برخوردار باشند.

کمپ های اداری پیش ساخته، مجموعه ای از واحدهای اداری مختلف می باشند که هریک از آنها می تواند کاربری های واحد اطلاعات (یا کانکس info)، واحد پذیرش (یا کانکس منشی)، واحد مدیریت، اتاق کارمندان، اتاق یا سالن برگزاری جلسات، اتاق یا سالن انتظار ارباب رجوع، کانکس نمازخانه، کانکس آشپزخانه، کانکس سرویس بهداشتی و ... را داشته باشد.

کاربردهای کانکس اداری

تا اینجا دانستیم که یک کانکس اداری می تواند با توجه به مشخصات و ویژگی هایش، به عنوان یک اداره پیش ساخته (بزرگ یا کوچک، ساده یا لوکس، یک طبقه یا چندطبقه) تلقی شده و مورد استفاده قرار بگیرد؛ و علاوه بر این، از قابلیت جابجایی، ساخت و نصب سریع نیز برخوردار است.

یک کانکس با کاربری اداری، می تواند به عنوان دفتر فروش یا پذیرش کسب و کار شما مورد استفاده قرار بگیرد. بدین منظور، دفتر فروش پیش ساخته یا دفتر پذیرش پیش ساخته می تواند در محل کسب و کار و یا حتی خارج از آن نصب شده و به عنوان جایگاه استقرار و فعالیت مدیر فروش، فروشنده و به طور کلی پرسنل فروش یک کسب و کار، مورد استفاده قرار گیرد.

گاهی اوقات، کانکس اداری جایگاه فعالیت مشاور (یا مشاوران) ارائه خدمات توسط کسب و کارها می باشد که از آن ها به عنوان کانکس های دفتر مشاوره یاد می شود. به طور کلی، دسته بندی کانکس های دفتری از موارد پرکاربرد کانکس های اداری می باشند که می توان برای آنها تجهیزات میز و صندلی مشاور، محل نشستن و انتظار ارباب رجوع، واحد پذیرش، امکانات پذیرایی، سرویس بهداشتی و ... را در نظر گرفت.

کانکس اداری ایران کانتین

شرکت ایران کانتین به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع کانکس های اداری پیش ساخته در شیراز و جنوب کشور و اولین دارنده گواهینامه CE (نشان کیفیت اروپا) و همچنین گواهینامه های معتبر و استاندارد TUV، ISO و OHSAS در زمینه طراحی و ساخت انواع سازه های پیش ساخته در ایران، مفتخر است با سابقه بیش از 15 سال اجرای پروژه های بزرگ پیش ساخته، مجری طراحی، ساخت و نصب انواع پروژه های کانکس پیش ساخته اداری در سطح کشور باشد.

کانکس های اداری ایران کانتین از جنس ساندویچ پانل بوده و نسبت به حرارت و صوت از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. کانکس های این شرکت از نوع مدرن، با کاربری صنعتی بوده و با بهره گیری از طراحی علمی و پیشرفته، کف سازی قوی و استحکام زیاد، عمر طولانی را برای خود تضمین می کنند. کیفیت بالای متریال ها و مصالح بکار رفته در کانکس های ایران کانتین، کیفیت ساخت و نظارت بر آن، دکوراسیون داخلی و خارجی شیک و لوکس، قابلیت انعطاف پذیری در برابر سفارشی سازی مشتریان و ... از ویژگی های کانکس ایران کانتین می باشد.

منبع:

https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/975066-%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%DA%A9%D8%A7%D9%86%DA%A9%D8%B3-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D8%A2%D9%86-%D9%87%D8%A7

بازدید : 257
شنبه 5 مهر 1399 زمان : 8:40

کانکس های اداری ساندویچ پانل یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات پیش ساخته می باشد؛ به ویژه آنکه از اسکلت و شاسی محکم، همچنین کف سازی قدرتمند برخوردار باشد. عایق بودن ساندویچ پانل ها در برابر صوت و حرارت و همچنین دوام بسیار زیاد آنها باعث شده است که کانکس از جنس ساندویچ پانل، محبوبیت خاصی را در میان صنعتگران و مشتریان داشته باشد.

یک از ویژگی های بارز و مؤثر در ساخت یک کانکس، طراحی خوب و با کیفیت یک کانکس پیش ساخته است و نقش بسیار مهمی را چه به لحاظ ظاهری و چه باطنی در تولید کانکس به عهده دارد. طراحی کانکس باید تحت علوم مهندسی مربوطه بوده و بتواند به لحاظ علمی و عملی موثق و قابل پیاده سازی باشد. در این نوشته به بررسی طراحی، پلان و ساخت یک نمونه از کانکس اداری ساده با ابعاد ۳ متر در ۶ متر، از محصولات شرکت ایران کانتین می پردازیم.

طراحی کانکس اداری چگونه انجام می شود؟

نمونه فوق یک کانکس اداری ساده ۶ متری می باشد که توسط تیم طراحی کانکس ایران کانتین، طراحی شده است. یک کانکس پیش ساخته به لحاظ طراحی و ساخت از قسمت ها و مراحل متعددی برخوردار است. متخصصان طراحی کانکس، ابتدا با نرم افزارهای مربوطه قسمت های مختلف کانکس اداری را طراحی کرده و سپس آنها به لحاظ تمامی موارد علمی-مهندسی مورد بررسی و تحلیل قرار می دهند. در نهایت ساختار کلی به همراه جزئیات دقیق طراحی شده که پلان کانکس را تشکیل می دهد. در عکس فوق نمای کانکس اداری ۶ متری ساده را مشاهده می نمایید که توسط ایران کانتین طراحی شده است. یک طراحی ایده آل می بایست تمامی مراحل تولید را پوشش داده و به لحاظ علمی و عملی موثق و قابل پیاده سازی باشد. در یک طراحی، جزئیات اجزای داخلی و خارجی، نحوه اتصال اجزا، جزئیات تأسیسات (برق کشی، لوله کشی و …)، ابعاد و مشخصات کلی و جزئی با توجه به نوع و کاربری سازه می بایست معین شده و به سرپرست تولید اعلام گردد.

پلان کانکس اداری ۶×۳ ساده

همانطو که در تصویر مشاهده می کنید نقشه یا پلان کانکس اداری ۶ متری ساده آورده شده است. این کانکس با طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۶ ، ۳ و ۳ متر طراحی و پیاده سازی شده است. یک درب ورودی با عرض ۰٫۹ متر و یک پنجره ۲ متری و ۳ تکه برای آن در نظر گرفته شده است. پلان کانکس پس از استعلام قیمت کانکس مورد نظر توسط مشتری، توسط نرم افزارهای مربوطه طراحی شده و به همراه قیمت، تحویل مشتری می گردد. پلان یا نقشه کانکس، در واقع ترسیم اولیه، نمایی کلی و نماهای جانبی (شامل شاکله کلی، ابعاد، نسبت ها، المانها و …) از کانکس یا ساختمان پیش ساخته مورد نظر است که در مراحل اولیه طراحی شده و به مشتری تحویل می گردد. البته در مواردی که نیاز به نمای سه بعدی از ساختمان پیش ساخته باشد، پلان های سه بعدی کلی و جزئی توسط تیم متخصص ایران کانتین طراحی شده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بازدید : 229
شنبه 5 مهر 1399 زمان : 8:37

همانطور که می دانید کانکس سرویس بهداشتی به لحاظ امکانات و تجهیزات داخلی می تواند بسیار متنوع و متفاوت باشد. در واقع دکوراسیون داخلی، کیفیت لوازم داخلی و امکانات و تجهیزات سرویس بهداشتی پیش ساخته یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب و خرید کانکس های سرویس بهداشتی می باشند. دسته کانکس های بهداشتی می بایست امروزه مطابق با پروتکل های بهداشتی از امکانات و تجهیزات حداقلی برخوردار باشد. در این نوشته می خواهیم امکانات و تجهیزات یک کانکس سرویس بهداشتی پیش ساخته را دقیق تر مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم؛ اگر قصد خرید یا انتخاب این گونه کانکس را دارید، پس با همراه باشید.

دکوراسیون داخلی کانکس سرویس بهداشتی

علاوه بر جنس دیواره ها، کف و سقف کانکس سرویس بهداشتی که می بایست ضد زنگ و نسبت به رطوبت مقاوم باشد، دکوراسیون داخلی نیز در درجه نخست، باید از جنسی انتخاب شود که قابل شستشو باشد و در مقابل نم و رطوبت بسیار مقاوم باشد که جنس PVC پیشنهاد می شود. روکش های PVC دوام زیادی دارند، زیبایی خاص خود را دارند و مهمتر از همه، به راحتی قابلیت شستشو را دارند و در مقابل مواد شوینده نیز بسیار مقاومند. نکته بعد، رنگ روکش هاست که رنگ روشن (به ویژه سفید) یا ترکیب رنگهای روشن (سفید-طلایی، سفید-نقره ای و …) به شدت توصیه می شود. نصب و پیاده سازی دکوراسیون داخلی برای کانکس سرویس بهداشتی می بایست بسیار دقیق و حرفه ای انجام شود؛ چرا که هیچ گونه درز و روزنه ای برای عبور رطوبت و آب باقی نماند.

روشویی، شیرآلات، آینه و جای صابون مایع

هر نوع کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه یا چند چشمه، راهرودار یا بدون راهرو و … به امکانات حداقلی روشویی، آینه و جای صابون نیاز دارد. انتخاب روشویی می بایست با کیفیت باشد و در دراز مدت دچار شکستگی و فرسودگی کمتری شود. همچنین انتخاب سایز و تعداد آن بستگی به تعداد چشمه و ویژگی راهرودار یا بدون راهرو دارد. مثلاً برای کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه، روشویی از نوع کوچک انتخاب می شود که فضای کمتری را اشغال کند؛ اما برای کانکس سرویس بهداشتی ۶ چشمه راهرودار می توان از روشویی های بزرگتر نیز استفاده نمود. انتخاب شیرآلات برای روشویی ها و برای قسمت توالت کانکس بسیار مهم است. پیشنهاد می شود که شیرآلات روشویی با کیفیت از نوع پدالی باشد و در درجه بعد از نوع اهرمی انتخاب شود. همچنین آینه ها به تعداد روشویی های نصب شده و در ارتفاع مناسب جای گیرند. همانطور که می دانید از نظر مسائل بهداشتی صابون مایع گزینه بهتری نسبت به صابون های معمولی است و به همین دلیل پیشنهاد می شود.

توالت فرنگی و ایرانی

بدیهی است که هر چشمه کانکس سرویس بهداشتی به توالت ایرانی یا فرنگی نیاز دارد. پیشنهاد می شود که توالت از جنس بسیار مرغوب انتخاب و نصب شود. چرا که به ویژه در مورد توالت ایرانی، تعویض و یا تعمیرات آن هزینه و دردسر بسیاری دارد. با اینکه در مورد نوع توالت چشمه ها حق انتخاب با مشتری است، اما پیشنهاد می شود که کانکس های سرویس بهداشتی از نوع ۴ چشمه به بالا، حداقل یکی از آنها از نوع فرنگی باشد.

برق کشی، روشنایی و تهویه هوا

از امکانات بسیار لازم برای یک کانکس سرویس بهداشتی از هر نوع، نور به میزان کافی برای هر واحد بهداشتی (چشمه) و برای راهروی آن در صورتی که سرویس بهداشتی راهرودار است، می باشد. همچنین تعبیه سامانه تهویه هوا به صورت انفرادی برای هر واحد و یا به صورت کلی برای کل سرویس بهداشتی و همچنین برای راهروی کانکس بسیار ضروری است. باید مد نظر داشت که یک کانکس از نوع بهداشتی چون دائماً با آب و رطوبت سروکار دارد، به لحاظ برق کشی باید بسیار دقیق و محفوظ و ایمن باشد. همچنین نصب روشنایی خارج از کانکس نیز ضروری است.

کف سازی مناسب

علاوه بر اینکه جنس و کیفیت دیواره ها و سقف کانکس های بهداشتی از جنس فایبرگلاس یا ساندویچ پانل پیشنهاد می شود، و همانطور که اشاره شد روکش دیواره داخلی بهتر است از جنس PVC با کیفیت انتخاب شود، این نوع کانکس می بایست از کف سازی و پوششی مانند سرامیک برخوردار باشد، که بارها و بارها قابل شستشو و در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم است.

درب UPVC و پنجره تهویه

برای یک کانکس سرویس بهداشتی پیشنهاد می شود که درب از جنسی باشد که هم قابل شستشو و هم در مقابل آب و رطوبت مقاوم باشد. درب های UPVC بهترین هستند هم ویژگی های مذکور را دارند و هم اینکه با دوام اند. تعبیه و نصب دریچه یا پتجره تهویه درصورت نصب فن یا فن های تهویه هوا ضروری نیست؛ با این وجود، نصب آن خالی از لطف هم نبوده و به تهویه هوای کانکس کمک مؤثری خواهد کرد. در بعضی مواقع به دلیل ورود حشرات و جانوران موذی، از پنجره یا دریچه تهویه پیشنهاد نمی شود.

شیر توالت و سیفون

همانطور که اشاره شد همیشه بهتر است محصولات مصرفی که داخل واحدهای یک کانکس سرویس بهداشتی قرار می گیرند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند؛ چرا که تعویض و تعمیرات آنها هزینه و دردسر زیادی دارند. تعبیه شیرآلات داخلی (شیر توالت) و سیفون ویژه توالت ایرانی از موارد ضروری و لازم برای واحدهای کانکس سرویس بهداشتی می باشد. تصاویر زیر نمای داخلی کانکس سرویس بهداشتی با دکور PVC سفید-طلایی را نشان می دهند.

کانکس های سرویس بهداشتی ایران کانتین بسیار با کیفیت و دارای دیواره های بدنه و سقف از جنس ساندویچ پانل و با پوشش کف بتن+سرامیک می باشد. پوشش داخلی PVC روکشدار و ضدضربه سفید-طلایی یا سفید-نقره ای این کانکس ها بسیار زیباست. درب (و احیاناً پنجره) یو پی وی سی، برق کشی ایمن و کاملاً مهندسی، روشنایی خارجی و داخلی SMD، نصب سامانه تهویه هوای کانکس، نصب روشویی، شیرآلات، جای صابون مایع، لوله کشی ایمن و بادوام فاضلاب، نصب سیفون و توالت ایرانی یا فرنگی با کیفیت عالی و باکس نگهدارنده وسایل برای هر واحد و … از دیگر امکانات و ویژگی های کانکس سرویس بهداشتی ایران کانتین می باشد.

بازدید : 191
شنبه 5 مهر 1399 زمان : 8:33

کانکس های اداری چیزی نیستند جز یک ساختمان اداری پیش ساخته با قابلیت حمل و نقل! در واقع کانکس اداری به دلیل اینکه از مزایا و ویژگی هایی نسبت به یک ساختمان اداری سنتی برخوردار است (به ویژه قابلیت جابجایی و ساخت سریع)، نصب شده و مورد استفاده قرار می گیرد. یک کانکس اداری به عنوان یک بخش اداری از یک ساختمان با تمامی امکانات و تجهیزات و قابلیت ها و در سطحی وسیعتر، به عنوان یک ساختمان کاملاً اداری با تمامی بخش ها (ملقب به کمپ اداری یا اداره پیش ساخته)، می تواند ایفای نقش کند. کانکس های اداری کاربردهای فراوان و گوناگونی دیگری نیز دارند از جمله: دفتر فروش، دفتر مشاوره، دفتر (اتاق) منشی، دفتر پذیرش و …

کانکس اداری به عنوان یک اداره پیش ساخته!

یک ساختمان اداری پیش ساخته می تواند در سطحی وسیع و متشکل از چندین کانکس اداری به عنوان واحدهای اداری مختلف، طراحی و ساخته شود که در نهایت یک اداره پیش ساخته را تشکیل خواهد داد. واحدهای اداری مجزا یا غیرمجزا نخست با توجه به نقشه های طراحی، ساخته می شوند و به محل خود حمل می شوند و سپس بر اساس چیدمان از پیش تعیین شده در مکان خود استقرار می یابند.

یک اداره پیش ساخته به واحدهای اداری مختلفی نیاز دارد:

  1. کانکس اطلاعات (Info): نوعی از کانکس نگهبانی یا کانکس گیت ورودی است که در ابتدا و بدو ورود به اداره پیش ساخته استقرار یافته و مورد استفاده قرار می گیرد. به طور معمول این گونه کانکس ها ابعاد کوچکی دارند و محل اسکان نگهبان آن مجموعه می باشد.
  2. اتاق پذیرش یا منشی: که می تواند به صورت یک کانتر در ورودی اداره پیش ساخته و در دل کانکس سالنی انتظار جای گیرد و یا به صورت یک پارتیشن مجزا به عنوان یک کانکس اداری مورد استفاده قرار گیرد. در این واحد از اداره پیش ساخته شخص منشی با مسئولیت پذیرش ساکن می باشد.
  3. اتاق مدیریت: که یک کانکس مدیریتی با تمامی امکانات و تجهیزات اتاق مدیریت خواهد بود. کانکس اتاق مدیریت غالباً متشکل از میز و صندلی مدیریت و صندلی‌های ارباب رجوع، دکوراسیون لوکس، کمد و کتابخانه، بعضاً لوازم تزئینی و … می باشد.
  4. اتاق جلسات: برگزاری جلسات در یک اداره پیش ساخته معمولاً در مکانی مجزا به نام کانکس اتاق جلسات صورت می پذیرد. مواردی که برای این کانکس مورد نیاز است به طور معمول میز بزرگ و صندلی‌های اطراف مخصوص برگزاری جلسات، امکانات پذیرایی، لوازم تزئینی و بعضاً کمدها و بوفه ها و … خواهند بود.
  5. اتاق کارمندان: که در واقع یک کانکس اداری با امکانات میز و صندلی کارمند، صندلی های ارباب رجوع، کمدها و بعضاً لوازم تزئینی و … خواهد بود.
  6. کانکس سرویس بهداشتی: که معمولاً یک کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه، دو چشمه یا چند چشمه در داخل اداره پیش ساخته جای می گیرد. یا به صورت یک واحد مجزا و خارج از کانکس نیز می تواند نصب شود. اگر اداره پیش ساخته در ابعاد وسیعی باشد، معمولاً سرویس بهداشتی به صورت راهرودار و چندچشمه طراحی و نصب می گردد.
  7. نمازخانه: در اداره پیش ساخته، یک واحد کانکسی یا یک اتاقک پیش ساخته به عنوان نمازخانه در نظر گرفته می شود. امکاناتی از قبیل فرش، نشانگر قبله، مهر و جانماز و … و تجهیزات سرمایش و گرمایش و … می توان برای این نوع کانکس به کار برد.
  8. اتاق یا سالن انتظار: که معمولاً در ورودی اداره پیش ساخته جای می گیرد و حاوی صندلی های ویژه مراجعین می باشد که در واقع همان سالن اداری است. گاهی به آن کانکس سالن انتظار نیز می گویند.
  9. و …

برخی از امکانات و ویژگی های کانکس های اداری عمومی است و هر واحد از اداره پیش ساخته می تواند از بهره مند شود. برای مثال امکانات سرمایش و گرمایش، دکوراسیون داخلی، لوازم تزئینی، حتی درب و پنجره های اختصاصی و … از این قبیل امکانات و ویژگی ها می باشند.

کانکس اداری به عنوان دفتر فروش

گاهی نیاز است که یک کانکس با کاربری اداری به عنوان دفتر فروش انواع کسب و کارها مورد استفاده قرار بگیرد. در واقع این گزینه، یک دفتر فروش با قابلیت جابجایی و ساخت سریع است که می توان آن را به عنوان جایگاه استقرار و فعالیت مدیر فروش، فروشنده و به طور کلی پرسنل مارکتینگ یک کسب و کار در نظر گرفت.

به طور معمول کانکس های دفاتر فروش، به عنوان نماینده و ویترین یک کسب و کار در محل مورد نظر استقرار می یابند. برای مثال دفاتر نمایندگی فروش بیمه به صورت پیش ساخته می توانند در داخل یک پاساژ یا مرکز خرید بزرگ استقرار یافته و کسب و کار خود را تبلیغ کند. دفاتر فروش پیش ساخته غالباً از دکوراسیون داخلی زیبا، امکانات بهداشتی، میز و صندلی های کارمندان و مدیریت و … بهره مند هستند. گاهی یک کانکس اداری به عنوان دفتر فروش می تواند چند تکه ساخته شده یا به پارتیشن های متعدد بر حسب نیاز تقسیم بندی گردند.

کانکس اداری به عنوان دفتر مشاوره

برای برخی از کسب و کارها همواره یک دفتر مشاوره مجزا یا مشاوره ارائه خدمات نیاز است. حال اگر این دفتر قابلیت جابجایی نیز داشته باشد، بسیار بهتر خواهد بود! بدین لحاظ، کانکس های اداری با کاربری دفاتر مشاوره خدمات و … گزینه بسیار خوبی خواهد بود.

همانطور که از اسم آن پیداست دفاتر مشاوره، جایگاه استقرار و فعالیت مشاور یا مشاوران انواع خدمات می باشند. کانکس های دفاتر مشاوره بر حسب نیاز در ابعاد مختلفی می توانند ساخته شوند و ساختار آنها نیز می تواند به صورت چند تکه یا تقسیم شده به پارتیشن های مختلف طراحی و پیاده سازی شود. با این وجود گزینه های محل نشستن و انتظار ارباب رجوع، میز و صندلی های مشاوران یا منشی (واحد پذیرش)، امکانات پذیرایی و بهداشتی و … را برای این گونه کانکس ها می توان در نظر گرفت.

کانکس به عنوان اتاقک پذیرش (منشی)

گاهی برای کسب و کارها یک واحد به عنوان کانکس پذیرش و به صورت مستقل در نظر گرفته می شود که می تواند جایگاه استقرار و فعالیت منشی یا پذیرنده ارباب رجوع باشد. این ساختمان پیش ساخته در ابتدای ورودی یک مجموعه کسب و کار قرار می گیرد. امکانات طراحی و نصب شیشه در اضلاع این کانکس به منظور سهولت دسترسی از ویژگی های کانکس های پذیرش یا منشی می باشد.

کانکس های پذیرش بر حسب نیاز می تواند کاربری گوناگونی از جمله: کانکس info (ارائه اطلاعات کلی توسط پرسنل) ، کانکس نگهبانی ، کانکس گیت ورودی و … را نیز داشته باشند.

بازدید : 234
شنبه 5 مهر 1399 زمان : 8:27

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه یکی از محصولات بهداشتی پیش ساخته است که کاربرد زیادی در محیط های مختلف دارد. این محصول یک نفره دارای یک چشمه دستشویی بوده که آن چشمه می تواند ایرانی یا فرنگی باشد. در این نوشته می خواهیم این محصول را به طور جامع و به لحاظ جنبه های گوناگون مورد بررسی قرار دهیم.

کانکس های سرویس بهداشتی تک چشمه غالباً از ابعاد کوچکی برخوردار بوده و به همین دلیل سبکتر و قابلیت جابجایی آسانتری را نسبت به دیگر سازه‌های پیش ساخته دارند. این محصول معمولاً به صورت مستقل ساخته شده و در مکان هایی نظیر باغ ها، دفاتر اداری، کارگاه ها، کسب و کارهای بین جاده ای و … مورد استفاده قرار می گیرد. البته میتوان این نوع کانکس را در کنار یا در داخل یک کانکس هم جای داد که در واقع آن کانکس مجهز به سرویس بهداشتی تکنفره خواهد بود.

قابلیت اتصال به فاضلآب از دیگر نکاتی است که محل نصب و استفاده کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه را مشخص و تا حدی محدود می کند. ضمن اینکه می توان برای مکان هایی که از سیستم فاضلآب برخوردار نیست، مخزن تخلیه را برای این نوع کانکس در نظر گرفت. کف سازی کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه بسیار مهم است و کف این نوع کانکس می تواند از جنس فایبرگلاس، فایبر-سرامیک، سرامیک، آلومینیوم عاجدار و … باشد که جنس سرامیک پیشنهاد می شود.

ابعاد کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه غالباً به صورت بدون راهرو ساخته می شود و از ابعاد کوچکی برخوردار است. شکل این نوع کانکس معمولاً به صورت مربعی است اما می توان آن را به صورت مستطیلی و یا حتی با انحناء طراحی کرد. سرویس بهداشتی تک چشمه پیش ساخته به طور معمول از ابعاد مربعی ۱٫۳×۱٫۳ متر تا ۲×۲ متری طراحی و ساخته می شوند. طراحی و ساخت کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه تحت این ابعاد را می بایست با توجه به امکانات و ویژگی های این محصول پیش ساخته نیز در نظر گرفت. بنابراین این نوع کانکس می تواند در ابعاد کوچکتر (برای مثال ۱×۱ متری) نیز طراحی و ساخته شود، اما از امکانات و ویژگی های محدودتری نیز برخوردار خواهد بود.

کانکس سرویس بهداشتی دست دوم

به طور کلی برای خرید، نصب و استفاده از کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه دو راه وجود دارد:

  1. سفارش ساخت کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه نزد شرکت های تولیدی کانکس پیش ساخته (نظیر ایران کانتین) که البته با توجه به برخورداری از امکان سفارشی سازی، قابلیت تعیین مشخصات، امکانات و ویژگی های این نوع کانکس از سوی مشتری، به شما پیشنهاد می شود.
  2. خرید کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه دست دوم که از بازار خرید محصولات دست دوم قابل تهیه است. بزرگترین مزیت این نوع کانکس قیمت آن است که البته نسبت به راه اول ارزان تر است.

برای خرید کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه دست دوم نخست باید جنس آن را در نظر گرفت؛ سرویس بهداشتی تک چشمه از جنس ساندویچ پانل بهترین است؛ چراکه کمتر فرسوده شده، عمر طولانی تری داشته و بنابراین نیاز کمتری به تعمیرات دارد. این محصول از جنس فایبرگلاس نیز بسیار مناسب است، اما قطعاً هزینه بسیار بالاتری دارد. کانکس های سرویس بهداشتی ورقی به دلیل زود فرسوده شدن و عدم برخورداری از ویژگی های بهداشتی و مسائل دیگر پیشنهاد نمی شود.

نکته بعدی که می بایست هنگام خرید کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه در نظر داشت، سالم بودن و مرغوب بودن سیستم فاضلآب و اتصالات آن است. زیرا اگر هنگام ساخت این کانکس، محصولات با کیفیتی انتخاب نشده باشد، احتمال فرسودگی و نقص در سیستم فاضلآب و اتصالات آن به شدت زیاد است. سالم بودن کف کانکس (عدم شکستگی)، سالم بودن درب کانکس و امکانات بهداشتی کانکس سرویس بهداشتی دست دوم، از دیگر مواردی است که می بایست هنگام خرید آن، مدنظر داشت.

قیمت کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

عوامل بسیاری در قیمت این محصول دخیل است و در واقع قیمت، آخرین چیزی است که هنگام استعلام قیمت این نوع کانکس (یا هرنوع دیگری) از آن مطلع خواهید شد. ابعاد، جنس و کیفیت محصولات مصرفی (مانند چشمه، شیرآلات و لوله کشی ها و …) در ساخت کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه بسیار تعیین کننده اند. حال آنکه امکانات و ویژگیهای این نوع کانکس هم می تواند در قیمت آن بسیار مؤثر باشد.

استعلام قیمت کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه؟

  1. تماس بگیرید: اگر به استعلام قیمت فوری کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه نیاز دارید، می توانید مستقیماً با شماره‌های: ۰۹۱۲۰۹۰۴۰۶۰ ، ۰۷۱۳۷۷۴۲۲۰۹ یا ۰۹۱۷۱۰۳۴۸۲۵ (مربوط به واحد فروش ایران کانتین) تماس بگیرید و با توجه به ارائه مشخصات، امکانات و ویژگی‌های کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه مورد نظر، قیمت آن را استعلام گرفت.
  2. استعلام اینترنتی: برای استعلام قیمت کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه می توانید از طریق فرم اینترنتی “استعلام قیمت کانکس” اقدام نمایید. همکاران ما در واحد فروش، در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد. در این فرم مشخصات شما و مشخصات کانکس مود نظر توسط شما به واحد فروش ایران کانتین ارسال می شود.

فروشندگان کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه چه کسانی هستند؟

کانکس های سرویس بهداشتی تک چشمه توسط شرکت های سازنده کانکس پیش ساخته (مانند ایران کانتین)، طراحی و تولید می شوند. بدین لحاظ، فروشندگان این نوع کانکس ها یا شرکت های تولیدی هستند یا اشخاصی هستند که آن را تهیه کرده و اکنون به دلیل عدم نیاز به آن از طریق بازار محصولات دست دوم، در اختیار شما قرار می‌دهند. برای خرید کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه نو و آماده، پیشنهاد می کنیم که همواره آن را از خود شرکت تولیدی سفارش دهید و از واسطه ها خریداری نکنید.

جنس کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

کانکس های سرویس بهداشتی تک چشمه از جنس های مختلفی ساخته می شوند. معروفترین آنها جنس ساندویچ پانل و فایبرگلاس است که در واقع بهترین جنس این نوع کانکس ها می باشند. باید در نظر داشت که به دلیل ارتباط زیاد این نوع کانکس ها با آب و رطوبت، امکان پوسیدگی و فرسودگی (و مشخصاً در طول زمان نیاز به تعمیرات) آنها زیاد است و بنابراین از هر جنسی ساخت و استفاده از آنها توصیه نمی شود. از طرفی دیگر جنس محصولات بکار رفته در کانکس از درب تا شیرآلات، روشویی، چشمه توالت (ایرانی یا فرنگی) و … نیز بسیار تعیین کننده است. روکش PVC داخلی که قابل شستشو باشد، به عنوان یکی دیگر از امکانات بهداشتی کانکس، به شدت توصیه می گردد.

بازدید : 424
شنبه 10 خرداد 1399 زمان : 15:39

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه (یا یک چشمه) از انواع کانکس های سرویس بهداشتی پیش ساخته (یا دستشویی پیش ساخته) می باشد که در ابعاد کوچک ساخته شده و دارای یک چشمه توالت ایرانی یا فرنگی می باشد.

یکی از مکان هایی که غالباً کانکس های سرویس بهداشتی تک چشمه در آن نصب می شود، باغ ها می باشند. البته استقرار کانکس های سرویس بهداشتی دوچشمه و حتی چندچشمه نیز در باغ مورد در خواست است، اما به ندرت!)

کانکس های سرویس بهداشتی تک چشمه با توجه به مشخصات و ویژگی های آنها، می توانند انواع مختلفی داشته باشند که در این مطلب آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ابعاد کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

به طور کلی کانکس سرویس بهداشتی که به صورت تک چشمه ساخته می شود، کوچک است و ابعاد کمتری در مقایسه با انواع دیگر کانکس ها خواهد داشت. این را هم باید در نظر داشته باشیم که کانکس با هر ابعادی قابل ساخت است و معیارهایی جهت بهینگی فرآیند ساخت، ما را ملزم می کند که ابعاد خاصی را برای آنها در نظر بگیریم.

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه می تواند به صورت مربعی یا مستطیلی ساخته شوند که نوع مربعی آن معمول تر است. کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه مربعی معمولاً با ابعاد حداقل ۱٫۳×۱٫۳ متر ، ۱٫۵×۱٫۵ متر، ۱٫۷×۱٫۷ متر و یا حداکثر ۲×۲ متر ساخته می شوند. توجه داشته باشید که خارج از این بازه‌ی ابعاد، برای این گونه کانکس ها، معمول یا بهینه نیست.

کانکس های سرویس بهداشتی تک چشمه می توانند به صورت مستطیلی نیز ساخته شوند (که البته برای کانکس های سرویس بهداشتی ۲چشمه و چند چشمه معمول‌تر است). با این وجود، ابعاد ۱٫۳×۱٫۷ متر و ۱٫۵×۲ متر برای یک کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه پیشنهاد می شود.

ارتفاع کانکس های سرویس بهداشتی، می تواند بر حسب اینکه کف کانکس (به دلیل نصب و استقرار تأسیسات فاضلآب)، تا چه ارتفاعی طراحی و ساخته شود، متغیر باشد. مشخصاً هرچه ارتفاع کف سازی کانکس بشتر باشد، ارتفاع کانکس نیز بیشتر خواهد بود.

در طراحی و ساخت انواع کانکس سرویس بهداشتی، ارتفاع ۲ متر تا ۳ متر برای این گونه کانکس ها، معمول است، ضمن اینکه بر حسب سفارش مشتری یا علل دیگر می تواند متغیر بوده و از این بازه نیز تجاوز نماید ...

https://irancontin.com/%d9%88%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%a9%d8%a7%d9%86%da%a9%d8%b3-%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%db%8c-%d8%aa%da%a9-%da%86%d8%b4.html

بازدید : 446
شنبه 27 ارديبهشت 1399 زمان : 14:12

منظور از کانکس اداری لوکس چیست؟

کانکس اداری لوکس در واقع همانطور که از اسم آن پیداست، یک کانکس اداری پیش ساخته است که ظاهری بسیار شیک و لوکس را داراست و از این نظر، دکوراسیون داخلی و خارجی این کانکس، در فرآیند ساخت، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. علاوه بر این، در طراحی کانکس لوکس اداری سعی می شود که المان‌های مدرن و نوین نیز اعمال شود که کانکس حاصل از جلوه بصری خاصی نیز برخوردار باشد.

در تصویر زیر نمونه‌ای از دکوراسیون داخلی کانکس اداری ساخت شرکت ایران کانتین را مشاهده می‌نمایید که در واقع به لحاظ دکوراسیون داخلی، یک کانکس لوکس اداری محسوب می‌شود:

دکوراسیون داخلی کانکس اداری لوکس ایران کانتین

مشخصات کانکس اداری لوکس

در طراحی کانکس اداری لوکس این نکته را باید در نظر داشت که ابعاد آن در درجه اول به اندازه ای باشد که بتواند امکانات و تجهیزات مورد نیاز یک کانکس لوکس و مجهز را در خود جای داده و از فضای کافی جهت استقرار کادر مدیریت (مدیران) و پرسنل اداری و همچنین تعبیه اتاق‌ها یا پارتیشن‌های مورد نیاز، برخوردار باشد.

کانکس های اداری معمولاً در ابعاد استاندارد ۶×۳ ، ۳×۱۲ (که به ترتیب به کانکس اداری ۶ متری یا ۱۲ متری نیز معروف اند) و یا بزرگتر ساخته می‌شوند. اما کانکس ها با برخورداری از ساختار مدولار، قابلیت افزایش ابعاد را نیز دارند، اما بدین سبب که مصالح اولیه ساخت کانکس ها عموماً مضربی از عدد ۳ (متر) هستند، بهینه تر آنست که ابعاد کانکس پیش ساخته نیز مطابق با آن مضربی از ۳ (متر) باشد.

همانطور که می دانیم، علاوه بر امکاناتت و تجهیزات ظاهری، پارتیشن بندی و تعبیه فضاهای مورد نیاز اداری نیز از امکانات یک کانکس لوکس اداری می باشد. برای مثال: اتاق یا پارتیشن مخصوص مدیریت (که کانکس های اداری-مدیریتی حتماً از آن برخوردارند)، اتاق یا پارتیشن ویژه کنفرانس و جلسات اعضاء که برای مثال از امکانات میز کنفرانس برخوردار است، اتاق یا پارتیشن مخصوص انتظار ارباب رجوع یا مراجعه کنندگان جهت ملاقات با مدیر یا انجام کارهای اداری مربوطه که ممکن است از امکانات و تجهیزات میز منشی، کانتر اداری و … نیز برخوردار باشد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید، پوشش دیوارکوب PVC داخل کانکس (با نمای کرم-قهوه‌ای)، میز کنفرانس و جلسات اداری، سرامیک کف، کمد، کتابخانه، درب ضد سرقت، حتی صندلی ها و پرده ها با همان تم رنگی، جلوه بسیار شیک و خاصی به نمای داخلی کانکس اداری بخشیده است:

نمای داخلی کانکس لوکس اداری ایران کانتین

در مقیاسی گسترده تر، می‌توان واحدهای آشپزخانه، سرویس های بهداشتی (دستشویی و حمام) و … را نیر برای یک کانکس اداری لوکس نیز تعبیه نمود. برای مثال اگر امکان پذیرایی از میهمانان کنفرانس و جلسات مطرح باشد، نیاز به واحدی (آشپزخانه) است که بتوان موارد پذیرایی را در آن تهیه و آماده نمود. کانکس هایی که با همچین امکاناتی تجهیز می شوند، معمولاً کاربری های اداری و مسکونی دارند و از این رو به کانکس اداری-مسکونی نیز شهرت دارند. در تصویر زیر، نمونه ای از واحد آشپزخانه، واحدهای سرویس‌های بهداشتی و واحد انبار را در کانکس اداری ایران کانتین مشاهده می نماییم:

نمای داخل کانکس اداری-مسکونی ایران کانتین

این نکته را نیز باید مدنظر داشته باشیم که یک کانکس لوکس همانطور که باید از جلوه بصری و امکانات ظاهری بسیار خوبی برخوردار باشد، در باطن نیز باید به همان میزان از ساختار محکم و مقاوم، طراحی مهندسی و بهینه، بهترین متریال‌های مصرفی و … برخوردار باشد. برای مثال پیشنهاد می شود دیواره و سقف یک کانکس در درجه اول (جهت عایق بودن در برابر سرما و گرما و همچنین صوت)، از جنس ساندویچ پانل باشد؛ یا جهت امنیت از درب ضد سرقت و حفاظ فلزی پنجره ها (و حتی درب ها) برخوردار باشد؛ همچنین از نظر کف سازی بسیار محکم بوده و نسبت به رطوبت مقاوم باشد.

اگر فریم پنجره ها (و در مواردی درب های خارجی و داخلی) از جنس UPVC (و با شیشه‌های دوجداره یا چندجداره) انتخاب شود، با در نظر گرفتن اینکه دیواره و سقف از جنس ساندویچ پانل می باشد، کل سازه نسبت به حرارت و صوت بسیار عایق و مقاوم خواهد شد.

اگر می‌خواهید گالری نمونه کانکس اداری ساخت شرکت ایران کانتین را مشاهده نمایید، کلیک کنید!

البته امکانات و تجهیزات بسیاری را جهت یک کانکس لوکس به ویژه کانکس اداری لوکس می توان در نظر گرفت که از آن جمله می توان به روشنایی و نورپردازی، تهویه، نمای آلوبوند و … اشاره نمود. اما مشخصاتی و ویژگی هایی که ذکر شد، از یک کانکس لوکس اداری استاندارد انتظار می‌رود!

خرید و سفارش ساخت کانکس اداری لوکس چگونه است؟

برای خرید و سفارش کانکس اداری لوکس متناسب با نیاز شما، لازم است که قبل از هر اقدامی کاربری آن به طور دقیق تعریف شود؛ یعنی اینکه دقیقاً کانکس اداری پیش ساخته چه کاربردها و استفاده هایی برای شما خواهد داشت، سپس ابعاد و مساحت مورد نیاز بررسی شود؛ محل استفاده و نوع خدمات قابل ارائه را نیز تعیین کرده و حتی تهیه طراحی یا نقشه داخلی کانکس (هرچند کلی) بسیار مؤثر خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش کانکس اداری و مشاوره رایگان از کارشناسان شرکت ایران کانتین می توانید مستقیماً با شماره‌های ۰۷۱۳۷۷۴۲۲۰۹ و ۰۹۱۲۰۹۰۴۰۶۰ تماس حاصل فرمایید.

استعلام قیمت کانکس لوکس اداری

قیمت کانکس های اداری با توجه به ویژگی هایی که دارند توسط واحد فروش ایران کانتین تعیین و محاسبه می شوند و نهایتاً به صورت قیمت به ازای هر متر مربع به مشتری ارائه می‌شود. قیمت کانکس اداری با توجه به اینکه از تنوع زیادی به لحاظ طراحی و ساخت، امکانات و ویژگی ها برخوردارند، متغیر است. از جمله عواملی که در قیمت کانکس های اداری مؤثر واقع می شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ابعاد، مساحت کل و نقشه کانکس اداری (همچنین یک تکه یا چند تکه بودن با توجه به ابعاد استاندارد ساخت کانکس)
  2. ارتفاع کانکس اداری از زمین تا بلندترین قسمت (حداکثر تا ۲٫۶۰ متر)
  3. تعداد و جنس درب ها و تعداد پنجره ها
  4. جنس پوشش کف (تخته، سرامیک، کفپوش و …)
  5. دیوارپوش داخلی (PVC ، MDF ، مولتی کالر، کاغذ دیواری و …) و دیوارپوش خارجی (کامپوزیت آلومینیوم)
  6. امکانات سرویس بهداشتی و حمام، سرمایش و گرمایش و …
    و …

برای استعلام قیمت کانکس اداری می توانید از طریق صفحه استعلام قیمت کانکس اقدام نمایید. همکاران ما در واحد فروش، در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد. همچنین می توانید جهت مشاوره رایگان در خصوص قیمت و هزینه ساخت کانکس های اداری، از طریق واتساپ واحد فروش ایران کانتین با همکاران ما به صورت مستقیم در ارتباط باشید.

بازدید : 373
11 زمان : 1399:2

احتراماً به اطلاع مي‌رساند مجتمع توليدي-صنعتي ايران كانتين به عنوان بزرگترين سازنده انواع كانكس و ساختمان‌هاي پيش ساخته در جنوب كشور، استعلام اينترنتي قيمت محصولات خود را از طريق وبسايت خود فراهم آورده است. كاربران گرامي مي‌توانند فايل درخواست كتبي را جهت صدور پيش فاكتور، نيز به فرم ارسالي ضميمه نمايند. توجه داشته باشيد كه پس از ثبت نهايي اطلاعات و ارسال موفق فرم، همكاران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را در اختيار شما قرار خواهند داد؛ لذا خواهشمنديم جهت تسهيل سرويس دهي و جلوگيري از بروز مشكلات احتمالي، از صحت اطلاعات ارسالي، اطمينان حاصل فرماييد.

در صورتي كه پيشنهاد تأمين مواد اوليه شركت ايران كانتين را داريد، فرم مربوطه را با اطلاعات دقيق تكميل كرده و ثبت كنيد؛ تا همكاران ما در اسرع وقت و پس از بررسي اطلاعات (و در صورت نياز) با شما تماس حاصل نمايند. مواد اوليه جهت ساخت كانكس و سازه‌هاي پيش ساخته، غالباً شامل آهن‌آلات، ساندويچ پانل سقفي و ديواري، ورق آلوبوند، لوازم برقي، كاشي و سراميك، درب ضدسرقت، انواع ديوارپوش و كفپوش، رنگ، چسب، اتصالات، پروفيل و يراق‌آلات UPVC و … مي‌باشد.

در صورتي كه پيشنهاد ارائه هرگونه خدمات به شركت ايران كانتين را داريد، فرم مربوطه را با اطلاعات دقيق تكميل كرده و ثبت كنيد، تا همكاران ما در اسرع وقت و پس از بررسي اطلاعات (و در صورت نياز) با شما تماس حاصل نمايند.

ورود به صفحه استعلام قيمت كانكس پيش ساخته

فرم پيشنهاد تأمين مواد اوليه شركت ايران كانتين

فرم پيشنهاد ارائه خدمات به ما

(مشاهده ويدئوي: ايران كانتين، رؤياي مردم ايران زمين!)

براي ارتباط با واحد فروش و مشاوره خريد و سفارش انواع كانكس مي توانيد مستقيماً با شماره هاي 09120904060 | 07137742209 تماس حاصل فرماييد يا از طريق واتساپ با مشاوران ما در ارتباط باشيد. همكاران ما ضمن راهنمايي كامل و مشاوره در زمينه توليد و فروش كانكس و اجراي پروژه هاي ساختماني پيش ساخته، اطلاعات لازم را در اختيار شما قرار خواهند داد.

شركت ابنيه پردازان شيراز با برند ايران كانتين اولين دارنده گواهينامه CE (نشان كيفيت اروپا) و همچنين گواهينامه‌هاي استاندارد ISO 9001:2008 ، OHSAS 18001:2007 ، ISO 14001:2004 ، TUV ، ISO 14001:2004 و … در زمينه ساخت انواع ساختمان‌هاي پيش ساخته و يكي از بزرگترين و معتبرترين واحدهاي توليد انواع كانكس در ايران، به ويژه در جنوب كشور مي‌باشد.

وبسايت ايران كانتين | صفحه محصولات | وبلاگ | استعلام قيمت | پيشنهاد تأمين مواد اوليه | پيشنهاد ارائه خدمات | اشتراك خبرنامه | تماس با ما

COPYRIGHT © 2020 IRANCONTIN.COM

بازدید : 400
11 زمان : 1399:2

ايران كانتين: كانكس نيروي انتظامي براي برقراري نظم و جلوگيري از برخي حوادث در ايام نوروز در پارك لاله مستقر شد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداري منطقه هفت اهواز، باتوجه به استقبال پر شور مسافران نوروزي در پارك لاله و برقراري نظم ، در اين پارك كانكس نيروي انتظامي مستقر شد.

اين فعاليت در ايام نوروز براي رفاه و آسايش مسافران نوروزي در جهت ايجاد نظم و همچنين جلوگيري از برخي حوادث انجام شده است تا مسافران و شهروندان بتوانند با آسايش خيال در اين پارك مستقر شوند.

همچنين معاون خدمات شهري شهرداري اهواز تمهيدات شهرداري براي اسكان مهمانان نوروزي در سطح شهر را تشريح كرد.

عليرضا عالي‌پور با بيان اينكه محل نمايشگاه بين‌المللي خوزستان و پارك لاله از سوي شهرداري اهواز جهت اسكان مهمانان نوروزي در نظر گرفته شده است، اظهار كرد: محل نمايشگاه بين‌المللي خوزستان با ظرفيت روزانه ۳ هزار نفر و پارك لاله با ظرفيت روزانه يك هزار و ۲۰۰ نفر براي اسكان مهمانان نوروزي تأمين شده است.

وي با تشريح امكانات موجود در محل اسكان مهمانان نوروزي، افزود: نمايشگاه بين‌‌المللي خوزستان به صورت سرپوشيده و مجهز به سرويس بهداشتي، فضاي پاركينگ، نمازخانه، اكيپ آتش نشاني و دستگاه عابربانك است. همچنين نيروي انتظامي و پزشك عمومي در اين مكان حضور دارند.

معاون خدمات شهري شهرداري اهواز تصريح كرد: اين مكان نيز مجهز به سرويس بهداشتي و نمازخانه است و نيروي انتظامي براي برقراري امنيت مسافران در اين مكان مستقر خواهد شد. همچنين در پارك لاله ۱۲ كانكس حمام آب گرم وجود دارد.

عالي‌پور بيان كرد: در اين اماكن معرفي مناطق گردشگري اهواز و اجراي برنامه‌هاي فرهنگي نيز انجام مي‌شود. وي گفت: در صورتي كه محل‌هاي در نظر گرفته شده براي اسكان مهمانان نوروزي دچار ازدحام شوند پارك بانوان واقع در بلوار گلستان جنب شهرداري منطقه ۴ براي اسكان مهمانان نوروزي پيش‌بيني شده است.

منبع: ايران كانتين

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
شرکت ابنیه پردازان شیراز با برند ایران کانتین اولین دارنده نشان CE (کیفیت اروپا) در زمینه تولید و ساخت کانکس و ساختمان پیش ساخته در کل کشور می باشد. این مجتمع تولیدی-صنعتی در زمینه ساخت انواع سازه‌های پیش ساخته، یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی انواع کانکس، خانه پیش ساخته، شلتر نظامی، استخر پیش ساخته، کانکس مخابراتی مخصوص ایستگاه BTS ، کانکس مسجد و نمازخانه ، کانکس اداری و مدیریتی، کانکس بازارچه و مشاغل، کانکس دوقلو و چندقلو، کانکس پست برق، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس و کیوسک مغازه، فروشگاهی و مطبوعاتی، کانکس کلاس درس و نوسازی مدارس، کانکس متحرک و محوردار، کانکس مسکونی و ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس نگهبانی و اطلاعات،کانکس نیروی انتظامی و پلیس و … در ایران و مفتخر به دریافت گواهینامه‌های استاندارد ISO 9001:2008 ، OHSAS 18001:2007 ، ISO 14001:2004 و … می باشد.

ایران کانتین مفتخر است که با دریافت نشان CE و گواهی کیفیت اروپا در سال ۱۳۹۰ گامی مهم در خصوص ارتقاء ، کیفیت و ایمنی محصولات خود جهت عرضه در داخل و خارج از کشور بردارد. همچنین این شرکت دارای استاندارد و تأییدیه ساخت کانکس های مخابراتی و کانکس های BTS از شرکت ارتباطات سیار ایران می باشد. ایران کانتین تمامی گواهینامه های لازم جهت ساخت و تولید استاندارد کانکس و سازه های پیش ساخته را ن
آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 45
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 245
  • بازدید سال : 4191
  • بازدید کلی : 37784
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی